sâmbătă, 26 ianuarie 2013

    Pai,salut! Pe unde am mai click-uit si eu am gasit niste concursuri interesante. Sa le luam in ordine:




Primul este pe World in my Words care presupune in completarea unui formular, unde puteti castiga "O noua senzatie in scoala" de Melisa de la Cruz. Nu e mare lucru de completat si se tine pana pe 1.02.2013, asa ca ar trebui sa va grabiti daca vreti sa participati.


    Al doilea este un concurs rapid pe Mythical Books unde aveti de completat un Rafflecopter in care sa afla si un mic challenge. Mai multe detalii pe link. Aici puteti castiga "A 16-a luna" de Kami Garcia si Margaret Stohl, o carte la care am citit recenzii bune.Este un concurs fulger si mai aveti la dispozitie 2 zile si 8 ore (in momentul in care am scris). Am descoperit de curand blogul si imi place mult de tot.



    Un al treilea este pe Jurnalul unei pustoaice in care trebuie sa indepliniti cateva cerinte usoare, castigatorul fiind ales prin random.org. Puteti castiga ebook-uri: seria "Culorile dragostei" de Kerstin Gier sau "Jocurile foamei" de Suzanne Collins. Prin urmare vor exista doi castigatori si concursul tine pana pe 1.01.2013. Deci, ar trebui sa va grabiti.


    Urmatoarele doua se afla pe Nervi de toamna. Primul, Concurs Intarziat , consta in castigarea unor pachete de ebook-uri foarte dragute, doar prin indeplinarea unor lucruri destul de usoare. Este un amestec de random si concurs de fidelitate unde sunt puse in joc 5 pachete. Concursul tine pana pe 28 februarie. In urmatorul, oraganizat de acelasi blog ( aici ) , trebuie sa raspundeti la o intrebare si alte conditii gen share, GFC etc. Puteti castiga un voucher de 40 de lei de la libraria Libris. Partenerii acesteia nu au voie sa participe. Concursul tine pana pe 17.02.2013.


    L-am gasit si pe cel de pe Booktown Lover, "666 Follwers Giveaway", unde puteti castiga doua pachete. Primul contine "Maximum Ride 2: Scoala s-a terminat pe veci" si "Generala: Salvati-ma de aici" de James Peterson. Cel de-al doilea pachet contine: "Magie de doi bani" de Kelley Amstrong si "Tunele 5: Spirala". Tot ce trebuie sa faceti este sa completati un Rafflecopter.






Uhhh,pai sper sa participati si succes tuturor. Multumim organizatorilor pentru aceste concursuri frumoase! ^^

0 comentarii:

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.