miercuri, 27 februarie 2013


 Hello dragilor! In sfarsit am avut timp sa extrag castigatorii pentru Defiance.










Ca sa nu va tin in suspans,acestia sunt:


*tobeeeee*


ANCA


FURELISE


SANDY


*aplauze*





*continuati apluaze*


Am ales sa dau o carte extra care o vor primi toti participantii si anume 







Castigatorii s-au ales prin biletele. :)
Ma enerveaza fiindca nu merge sa pun filmuletul(ca sa fie dovada) din nu stiu ce eroare arata aici. Well,daca vreti dovada pot oricand sa vad trimit.





Momentan nu am timp sa va trimit premiile,dar imediat ce apuc vedeti voi. Oricum saptamana asta.


Pentru Defiance am doar format ePub.


Pentru Saving Grace am mobi(pt Kindle) si Word si PDF si alte cateva care nu stiu sigur ce sunt. :))


Daca aveti prefererinte pentru ultima va rog sa comentati,daca nu va trimit mobi si PDF.





Enjoy them!


Stati aproape ca perioada 1-8 Martie poate fi plina de suprize.





Mai sunt 2 zile de inscriere pentru Samantha Project. Daca nu v-ati inscris, apasati imaginea de pe sidebar si completati Raffle-lul.





Hugs! :)







10 comentarii:

  1. Felicitări şi lectură plăcută câştigătoarelor! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări tuturor! Îmi pare rău că nu m-am înscris, dar nu știam de blog. :) Acum e în bloglist-ul meu. ^^ Faci o treabă minunată pe aici! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc :*:*! Imi doresc de ceva vreme sa citesc cartgea, dar nu am gasit-o pana acum in format ebook :|

    RăspundețiȘtergere
  4. Je? Uu!!Dacă se poate, eu vreau epub pentru amandouă! Merge cel mai bine la e-reader„u lu moi! :Demail: ancuta_serban11@yahoo.comSăru mâna de concurs!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iiii :D Multumesc muuult :D Eu nu am e-reader, deci daca se poate, as dori cartile in format pdf sau doc :D DAca nu se poate, e ok :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc! O sa mai fie concursuri,deci te astept! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari! Oricum am vazut ca esti norocoasa in perioada asta. Ai castigat si a Anca. :) ^^

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari! Da,am epub la amandoua. Ti le trimit cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu placere! ^^ La defiance am doua epub...sorry! :( La cea de-a doua am pdf si word si doc. Scuze,desi parca exista niste programe de conversie,dar nu stiu...Uhhh,cum sa ma revensez? Pana la urma esti castigatoare. O sa mai am un concurs cat de curand,deci ai putea avea niste intrari in plus. :) O sa fie ceva mai diferit. Vorbim pe email. :)

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.