miercuri, 20 februarie 2013

            Well, din cate vedeti am zis si eu sa mai palavragesc pe aici. Eu particip la olimpiada de romana si azi,joi si vineri stau acasa ca sa invat. Mda, eu toata ziua am stat sa lucrez la minunatia asta de design. Imi place sa fac design-uri noi de blog cand am timp liber, dar asta este cel mai bun care l-am facut pana acum. Astept si eu raspuns pentru Firefly blogtour si cu putin noroc, poate sunt acceptata si eu.



              Mda, chiar n-am mai facut nimic important zilele astea? A da,da,da. Am dat teste la mate si info si trebuia si la fizica. M-am cam plans pe toate blogurile de testele astea. :)) Pai la info s-ar putea sa fi gresit...undeva...si nu-mi convine. Eu tot sper sa fie bine, dar 1mod 3=0 nu? Adica asa au zis colegii si eu...am facut altfel. Daca imi raspunde si mie cineva sigur cum e, o sa fiu multumita. Pentru cei care nu stiu "mod"=catul impartirii. La mate, pai eu sper sa fie bine. Oricum nu-mi place materia asta. Detest toate stiintele(fizica,mate,chimie), pana si biologia are chimie in ea. Uhhh, bine ca stau acasa.:) Oricum trebuie sa muncesc la romana. O sa pun cateva din poeziile/compunerile mele pe aici poate...si....si...alte chestii care le mai fac.(acum vine o lista luuuuunga the hobby-uri)
               Altceva...? Nu cred. Am o recenzie si un interviu care vreau sa il postez, dar cred ca o sa le pun in doua postari diferite. Titlul postarii ar fi prea lung. Oricum,pentru cei care nu s-au inscris nu uitati de giveaway.
                Ca tot folosim cuvinte in engleza, m-am decis sa scriu si in romana si engleza recenziile, descrieriile si restul. Pe o parte e mai usor,pe alta mai greu, dar astept niste pareri. Sincer,nu stiu cum sa le asez in pagina. Ma rog. Cu ideile voastre si ale mele gasim ceva bun. Alt anunt,alt anunt(in mintea mea).... A, da. Am facut si eu pagina de facebook pe acolo sa vad cum e. E pe coloana din dreapta. Mi se pare complicat oarecum. :)) By the way, m-am trezit cu -virgula- contul de twitter suspendat. Il foloseam mai mult pentru concursuri,mna,le-am trimis mesaj. Acum sa vad ce zic si ei.
                Intrebari pentru voi(e ciudat,am palavragit mult si am cateva intrebari):
         Ce ati facut si voi saptamana asta?
         La ce olimpiade/concursuri participati?
         Cum vi se pare noul aspect al blogului?( gen, sa mai fac sau nu? Vreau sinceritate)
         Vi s-a intamplat ceva asemanator cu suspenderea unui cont?

*zici ca e oracol,asa,dar ma rog ^^
*scuzati lipsa de imagini, dar sunt pe tableta si e mai greu asa, sa pui imagini(sau mie imi e lene)

6 comentarii:

  1. mie-mi place enorm noul design o.O e tare rau :o3 e asaaa cozy :o3felicitări ptr el!! :o3felicitări şi pentru olimpiadă :)) băftoasă mică :o3 şiii 'muuuuult noroc'!!sunt sigură că o să fii tare tare! :*eu nu am mai făcut nimic, azi am dat o tură pe la bibliotecă şi.. o să vezi când fac postarea de azi :)) *tre să 'mănânc' şi eu o pâine, nu?!*nu am fost anu ăşta la olimpiade că na :)) bac, predat, alea alea :o3 şi nuuu o.O nu am nimic suspendat :)) ouhm.. cum papucii mei ai pus butonu de fb ?! :)) habar n-am de unde să-l fac :))bafăt la învăţat!kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai multumesc,multumes si multumesc :)) <3 ! Pai sper sa fie bine la olimpiada... Abia astept postarea!!! Vreau sa ma apuc de compunerea pentru concursul tau si am niste idei bune asa ca imi fac timp cat pot de repede. Oricum sunt curioasa ce ai facut la biblioteca ^^. Oare ce descoperiri ai mai facut? Mna, cu suspendarea s-a rezolvat, a fost o problema de la ei so e bine. :) Cat despre buton daca vrei sunt dispusa sa-ti explic, fiindca nu e asa greu. Mult succes si tie cu invatatul! ^-^

    RăspundețiȘtergere
  3. E așa drăguț noul aspect! :) Și eu stau azi acasă să mă pregătesc pentru județeana la română. Vai, dar cum să nu îți placă științele? Matematica și chimia sunt suuuper!

    RăspundețiȘtergere
  4. Owh, scumpo :o3 îmi pare rău că nu am mai postat aseară x.x am avut nişte..probleme.. :D Daaa, duminică se termină concursul :o3 trebuie să faci compunerea :)) Păi, te rog, când trimiţi compunerea să-mi şi explici :)) :o3 mersi, scumpo :*:*ne auzim diseară pe blog *de data asta trebuie :o3*many kisses

    RăspundețiȘtergere
  5. Anca, eu habar nu am ce caut la mate-info intensiv engleza. De vapt stiu, am mers pt info, dar in rest nu imi place. Matematica imi placea, dar noua profa acum in a 9a nu-mi place deloc. Preda nasol de tot si ne da teza ca la bac! Wtf?! Cine face asa? Ne-a speriat rau. Eu si fizica nu suntem in relatii bune inca de cand ne-am cunoscut. Chimia... Am avut un prof super-super in a 7a si a 8a. Era genial! Imi placeau foarte mult orele lui. Acum a venit una care are centur neagra sau maro la karate (asta ne-a zis ea) si foloseste niste expresii ca sa ne explice de pici pe spate de ras(haz de necaz) : hidrogenul se ia de manuta cu oxigenul si pleaca impreuna. *face palm* . Nu ai vrea sa fi in aceasi clasa cu mine! E groaznic! Am note mari, dar de abia supravietuiesc.Asa ^^ in legatura cu romana: Multa bafta! Poate ne calificam amandoua la nationala si ne vedem! Cat de awesome ar putea sa fie? Wahhh, deja imi fac scenarii. Mult,mult,mult succes si inspiratie! ^^

    RăspundețiȘtergere
  6. Da,da! Abia astept postarea! Mi-am dat seama ca a inervenit ceva de nunai postat. ^^ Deja m-am apucat de compunere. E ceva mai trista oarecum, dar iti zic eu in email ce am facut acolo si ce am vrut sa iasa. O sa-ti explic si chestia cu facebook-ul! :) Hugs! :*

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.