duminică, 3 februarie 2013

Titlu: Magie
Autor: Angie Sage

Titlu original: Magyc
Seria: Septimus Heap
Nr. Pagini: 568

Editură: Corint
Tradusa de: Irina Bojin          


       Păi,salut dragilor! Se pare că am reuşit să mă ţin de cuvânt. Am citit despre carte că e adresată celor de vârsta 10-14 ani,but I don't care. Când am citit-o am avut vreo 11 ani,dar mie mi-a plăcut seria foarte mult indiferent de vârsta,fiindcă e uşoară şi acţiunea e frumoasă şi cu momente haioase,dar care te ţin în suspans.
Fiindcă mi-a plăcut seria la vremea respectivă, m-am decis să-i fac recenzie pe bucati.

Rezumat:

      Într-o noapte fiul lui Silas şi Sarah Heap este răpit de moaşa care a asistat la naştere şi declarat mort. În aceeaşi noapte Silas, intorcandu-se de la Galen pentru ierburile tămăduitoare, găseşte o legăturică, un copilaş cu ochii violeţi. Aflând ce s-a întâmplat, acesta dezvăluie legăturica care căpăta numele de Jenna şi familia Heap o creşte că pe propria lor fiică. După 10 ani relativ fericiţi, un faţa lor apare Marcia Overstand, Vrăjitorul Neobişnuit,care dezvăluie că fetiţa este de fapt moştenitoare Castelului, fiica reginei moarte de acum 10 ani. 

      Deoarece cineva îi descoperi-se identitatea a trebuit să fugă, cel mai de temut fiind Vânătorul, trimis de DomDaniel, necromantul care vrea să domine Castelul fiind practicant al magiei negre. În acest timp Marcia salvează un băiat îngheţat în zăpadă, care devine implicat în toată această acţiune şi descoperă ulterior că are o afinitate pentru magie,lucru neobişnuit pentru un băiat din Armata Tânără. Jenna este în continuu urmărită şi trebuie să doboare multe obstacole. Cine este acest băiat şi cum reuşeşte Prinţesa să scape o să aflaţi dacă citiţi.



Citate:

      Cartea am citit-o de câteva ori deja şi îmi face plăcere să urmăresc trăirile personajelor. Întotdeauna m-au îmbiat momentele amuzante ale acestei serii.

"Oglinda refăcu calculele. Nu putea să sufere matematica pe stomacul gol şi, în plus, era sigură că Marcia îi dădea acele procente urâcioase intenţionat.De ce nu vroia să fie mai subţire cu un număr rotund, cum ar fi 5%? Sau, şi mai bine, cu 10%. Oglinda se dădea în vânt după calculele cu 10%, fiindcă pe astea ştia să le facă."

      Şi fiindcă nu m-am putut abţine,mă întreb ce ar zice lumea dacă ar vedea aşa ceva la publicitate:


"Gângănii protectoare la borcan.


500 de Amulete


Garantat identice şi 100% eficiente


Ideale pentru Vrăjitorul de azi interesat de siguranţă"


Opinie:

      Păi, prima dată când am cumpărat cartea am citit-o în două zile fiindcă mi se părea pur şi simplu genială. Acum, că am mai crescut mi se pare prea simplă, dar îmi face plăcere să o recitesc. Acţiunea mi se pare bine structurată şi nu pune cititorul în dificultate. "Vânătoarea" Jennei este cea mai palpitantă, tinandu-te în suspans, dar cel mai mult îmi place Marcia. Pe lângă detalii de care e obsedată şi pantofii ei mov din piele de piton, este o femeie care inspiră respect dacă ai vedea-o datorită aurei ei. Momentele în care ea practică vrăjile sunt impresionate, lucru considerat şi de cei din jurul ei. Băiatul 412,cel găsit în zăpadă la începutul mi se părea un pic cam tampitel cei drept, dar pe parcurs mi-a lăsat o impresia bună,mai ales după propunerea Vrăjitorul Neobişnuit. Cel mai mult apreciez umorul din carte, iar fanii Harry Potter pot încerca seria.


      O puteţi găsi pe Corint şi Libris la preţul de 34.90 lei. Eu îi acord 4/5. La prima citire i-aş fi acordat punctajul maxim,dar acum fiind mai mare mi se pare un pic cam simplă,deşi abia astept să-mi cumpăr al şaselea volum.




Have a nice week!

7 comentarii:

  1. Interesant. Mie-mi plac genul ăsta de cărți ..Coperta este atât de tare, da, da.. știu : nu judeca o carte după copertă :)). Oricum, cred că o să o citesc și eu, având în vedere că pare atât de interesantă ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept sa citesc si eu cartea.. de fapt, toate seria sa fiu sincera. Am tot zis ca o cumpar, dar tot apar carti gen Divergent si Delirium si sunt ceva de genul... ok. Maybe next time.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am luat-o cand erau aparute doar primele 3 volume si atunci nu eram asa pasionata de carti. Abia astept sa-mi iau Fieful ^^(a sasea carte din serie)! Ti-o sugerez! E usoara, placuta si o citesti pe nerasuflate. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte draguta recenzia.Nu am mai auzit de carte,dar imi place. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu vreau sa incep sa citesc seria Septimus Heap , sincer nu stiu de ce mai astept. Sper sa incep sa-mi cumpar cartile in aceasta primavara.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc! Eu am luat din intamplare cartile,dar cand m-am apucat sa le citesc mi-am zis ca meritau. :)

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.