sâmbătă, 9 februarie 2013


Titlu: Scary Mary
Autor: S.A. Hunter
Nr. pagini: 144
Format: Ebook
Find it: Amazon




Check the author * Goodreads * Her website * Facebook * Twitter *


      Păi, salut! Am momentan două cărți de recenzat. Aceasta am început-o mai de mult,dar când am avut timp am terminat-o si e foarte interesanta.


Rezumat:


      Mary Hellick este considerată ciudata școlii și toți cei din jurul ei o deranjează. Așa a fost dintotdeauna, fantomele și colegii enervanți complicându-i viața. Da, ați citit bine, fiindcă Mary putea sa audă spiritele, dar nu să le și vadă. După ce parinții ei au murit, a rămas in grija bunicii ei, care își câștiga traiul ca spiritist în schimbul unor sume de bani, citind în cafea și invocând spiritele chiar dacă nu era foarte pricepută. Într-o zi Cyrus Asher trezește un interes pentru Mary, alegând-o pe ea în schimbul celei mai populare fete din școală. Având-o prietenă doar pe Rachel, era fericită că cineva dorea să vorbească cu ea. Într-o zi, mergând la el acasă, își dă seama printr-o serie de evenimente interesante că locul unde trăia Cy cu familia lui era bântuit. Când i-a zis asta nu a crezut-o și a terminat prietenia cu ea, înțelegând de ce ceilalți o consideră ciudată. Încă rănită vrea să-l protejeze pe Cy cu sau fără acordul lui. O acțiune care te ține în suspans, presărată cu momente comice.









Citate:




She climbed down off the porch and walked over to the window peeking out of the ground. " I just need something heavy to brake it with."
Rachel handed her a large brick. " Will this work?"
She quirked her eyebrow and turned back to her. "Did you bring this?"
She nodded. Mary shook her head. A brock was probably the most innocuous thing Rachel had in her bag.</ blockquote>


"Your house is haunted and not in Casper, the Friendly Ghost kind of way," Rachel said.





Opinie:


      Cartea mi-a plăcut foarte mult. Caracterul lui Mary este descris de la timiditate la o persoană puternică. Acțiunea se desfașoară destul de repede, dar descrierile sunt bune și pare desprins dintr-un episod de pe "Fenomene Stranii" de pe Discovery(Uhh,de ce l-au scos? Era genial.) unde fac investigații despre vechea casă si foștii proprietari. Cele două prietene în ciuda aparențelor sunt foarte  glumețe și răspunsurile lui Rachel te dau pe spate. Cy mi se pare un pic cam...prostuț ca să zis așa trecând de la o tabără la alta, deși fratele lui, Kyle pare foarte brutal. Fantoma din casa lui Cy, Ricky este și mai și dând niște replici ușor colorate lui Mary care vrea să îl alunge, crezându-se superior. Cartea nu este foarte horror ca să zis așa, umorul îmbinându-se bine cu situația personajelor. Sfârșitul e un pic cam...ce nu-mi imaginam. Eu vroiam puțină dragoste acolo, dar și cum e acum merge.








Când am achiziționat-o de pe Amazon era free. Poate revine...


UPDATE: E GRATIS ACUM! POPOR mergi sa ti-o iei.


Nota 4.5/5 






10 comentarii:

  1. Imi aduce putin aminte de "Mai las-o moale cu fantomele", numai ca pare mai draguta. Si tipa de pe coperta seamana putin cu Lily Collins ^^ Poate o citesc si eu, e scurta si imi plac cartile cu fantome ^.^Super recenzie! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Iiii... idem Rose. Cât de awesome e recenzia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi mult! Mie chiar mi-a placut. Dar cand am luat-o era gratis,dar acum costa. Totusi, daca o vrei o gasesti pe site-ul autoarei, numai ca este online din cate imi amintesc. A aparut si a doua carte si abia astept sa o gasesc si sa o citesc. Momentan S.A. Hunter o scrie pe a treia si a dat-o la tiparit pe prima.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca iti place! :) Sper sa gasesc si a doua carte! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant.. mie-mi plac poveștile cu investigații, fantome.. Cred că m-ai făcut să vreau să o citesc ;). Mă bucur că nu e genul ăla de carte de groază, nu avem nevoie să fim speriați , doar să râdem puțin mai ales când totul pare așa plictisitor în jur. Drăguță recenzie:)

    RăspundețiȘtergere
  6. E chiar buna cartea. Ti-o recomand :) mersi si te mai astept pe aici ^^

    RăspundețiȘtergere
  7. Cartea sună foarte drăguţ. Îmi plac poveştile cu fantome atât timp cât nu sunt prea "scary". :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Waaai :o3 ce tare pare cartea!! şi trebuie să spun: Îmi place la nebunie ce bine ţi-a ieşit recenzia !! maxim de tare!! felicitări! :*:*aş vrea să o citesc şi eu :)) vorba ta, poate o să mai fie gratis.kisses

    RăspundețiȘtergere
  9. Adry,Adry acum e gratis :)) Cauta pe Amazon sa o iei!!!!!! A sunat aiurea. Serios, acum e gratis si poti sa o iei. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu e foarte scary,don't worry. Umorul alunga orice doza de scary si te tine in suspans.

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.