vineri, 22 februarie 2013



Title: The witch, the princess and the dragon
Author: Sergiu Timus
No. pages: 75
Format: Ebook and Paperback




I really like the book,it was something else, another kind of magic with comedy that fits perfectly.



             After a century when no one saw witches, one day, when the sun shined brightly, people saw a witch flying on her broom, not paying attention to the people that were watching. Quickly, the news arrived in the castle, a place where we find a king that don't really cares about the other people and a queen that always agrees her husband. A funny story with nice characters: a prince that can't find the princess, knights that are bored to do their job, a dragon humiliated by the princess. Trying to restore the old times when people were afraid of witches and dragons everything has an interesting turn of situation. Short and nice, the book is another type of fairytale that I highly suggest, mixed with humor that will certainly make you smile.









"The one who catches the witch..." the King started his speech, "will get as much gold as he can carry, as much land as his eyes can see, and my daughter as wife..."./  "Your Majesty..."/ "Yes, my dear Queen..."/ "We don't have a daughter..."/ "That's a pity..."/ "And we don't have so many lands as well..."/ "Well, let's hope their eyes can't see that far..."


Being dead is a tragedy, not honor... The greatest things are done by the people who live!




               It's something quick that gave me a good impression. I just loved the plot and our characters were really funny. The humor fitted perfect in the story. I think I most loved the dragon that was always humiliated by the princess. It looked more complex for me than the others because he almost looked like a human due to his personality. He discovered that he actually cares about her guarding her over the years and the princess also missed him. The king left me the impression that he only cared about himself considering reigning a kingdom really exhausting. It's a really nice book that relaxez you and it's also short! I stopped to read it when I was doing my math homework. It's worth it.:)






Rating: 4.5/5







Check the author's profile on:




Also,you can download the book free:




Or you may want the paperback:







 







Titlu: Cum se prind vrăjitoarele
Autor: Sergiu
Timuș

Nr. pagini: 63

Format: Ebook


      Chiar mi-a plăcut cartea, a fost un altfel de basm, o magie combinată perfect cu umor.
   




            După un secol în care nimeni nu a văzut vrăjitoare, într-o zi când soarele strălucea puternic, oamenii


au văzut o vrăjitoare zburând pe mătură ei, fără să-i pese de lumea care se uită la ea. Vestea a ajuns repede la castel, un loc în care găsim un rege căruia nu prea îi păsa de ceilalţi şi o regină care îşi aprobă soţul tot timpul. A poveste amuzantă cu personaje pe măsură: un prinţ care nu găseşte prinţesa, cavaleri care sunt plictisiţi de munca lor, un dragon umilit de prinţesă. Încercând să restaureze vechile timpuri în care oamenilor le era frică de vrăjitoare şi dragoni, totul are o interesantă schimbare de situaţie. Scurtă şi frumoasă, cartea este un altfel de basm pe care îl sugerez, combinat cu umor care sigur o să va facă să zâmbiţi.










- Cel care va prinde vrăjitoarea... începu Regele, va primi aur cât poate să ducă, va primi pământuri cât vede cu ochii, îi voi da și fiica de nevastă...
- Maiestate...
- Da, scumpa mea Regină...
- Nu avem nici o fiică...
- Nu? Păcat...
- Și nici pământuri nu avem așa multe...
- Atunci să sperăm că nu văd atât de departe...


- Să fii mort e o tragedie, nu onoare... Lucrurile mărețe le fac oamenii vii! 




             E ceva rapid care mi-a lăsat o impresie bună. Mi-a plăcut acţiunea şi personajele au fost foarte haioase. Umorul a mers perfect cu povestea. Cel mai mult mi-a plăcut dragonul care era tot timpul umilit de prinţesă. Mi s-a părut un personaj mai complex decât celelalte, deoarece aproape părea să fie om din cauze personalităţii sale. A descoperit că de fapt îi păsa de prinţesa pe care o păzise de-a lungul anilor , dar şi ea îi ducea lipsa. Regele mi-a lăsat impresia că îi păsa numai de el considerând conducerea unui regat "foarte obositoare". Este o carte foarte frumoasă care te relaxează şi este şi scurtă! M-am oprit să o citesc când îmi făceam tema la matematică. Chiar merită! :)




Nota: 4.5/5









1.Câteva cuvinte despre omul din spatele cărţii.





        Timuș Sergiu, născut la 11 martie 1986, Rîbnița, Transnistria. În prezent locuiesc în Chișinău, Republica Moldova. Studii: Facultatea de Științe Politice, UBB, Cluj Napoca, România.





         Am considerat tot timpul că viața personală a autorului e în cel mai bun caz, prea puțin relevantă... Omul se cunoaște prin muncă(și nu mă refer neapărat la cantitate, nici calitate...), iar cărțile știu cel mai bine să reflecte caracterul celui care stă în spatele lor. În cazul meu, vezi printre rânduri un scriitor mărunt la început de drum, care încearcă să-și formeze un stil, să-și găsească un colț al lui în literatura contemporană, să guste din critici, să învețe din greșeli, să greșească iar, ca mai apoi să învețe din nou...Timpul e singurul în măsură să arate cine suntem, iar dacă nu arată nimic, probabil ne-am angajat manageri pe undeva...







2.Ce te-a inspirat să scrii această carte?


        De la o vreme am început să simt că nu mai fac nimic util, așa că am hotărât să merg tot înainte... Mai exact, am scris primele capitole din "Ierarhia viermilor", o nuvelă scurtă pentru adulți, din care am încercat să scot tot ce am considerat irelevant pentru o nuvelă de acest gen. A rămas doar un amestec de capitole scurte, pline de umor negru și cuvinte vulgare, menite să reflecte mizeria umană... Atunci am scris și povestea "Cum se prind vrăjitoarele", menită la rândul ei să compenseze lipsa de frumos din prima carte..





3.Care e mesajul care ai vrut sa il transmiti cititorilor prin ea?


        Lucrurile nu sunt tot timpul ceea ce par a fi... Probabil ăsta ar fi mesajul, deși trebuie să recunosc, nu am avut o idee de bază, un plan, sau un mesaj pe care am vrut să-l transmit. Am scris povestea pentru că am vrut să scriu o poveste și m-am lăsat purtat de imaginație, trecând de la un capitol la altul, fără ști la rândul meu ce urmează să scriu. E o experiență destul de plăcută, iar povestea se scrie de la sine, lăsând personajele să decidă ce va fi mai departe...





4.Ce carte ai sugera cuiva fara sa te gandesti prea mult?


        Insula Pinguinilor, de Anatole France. Nu știu încă de ce. Am cumpărat cartea într-o gară, încercând să omor timpul... S-a dovedit a fi o lectură potrivită, la momentul potrivit. 





5.Cu ce autor ti-ar placea sa stai de vorba?


         Am stat de vorbă cu ei în timp ce le citeam cărțile. Am aflat tot ce mă interesa...





6.Un cuvant pentru cititorii blogului.


         Trăim într-o lume în care toți ne grăbim undeva, să facem ceva, să obținem altceva... Pentru unii, a citi o carte a devenit un lux, pentru alții, a devenit ceva inutil, demodat...
În ambele cazuri se reflectă Prostia, draga de ea, pe care o putem trata doar cu ajutorul cărților. A citi nu e o pierdere de timp, e mai degrabă o recuperare a timpului pierdut...


                                                       

Profilul de pe Goodreads:





Si cartea pe acelasi site in limba romana:









Mi-a placut foarte mult cartea si as dori sa-i multumesc lui Sergiu ca a acceptat sa-mi acorde acest interviu care imi place foarte mult cum a iesit! :)










  



6 comentarii:

  1. Uuuuu suna interesant ^^ N-am auzit pana acum de cartea asta, hmmm... LOVE THE COVER THOUGH!!Soo much greeeeen <3

    RăspundețiȘtergere
  2. E si varianta si in romana in engleza gratis in format ePub. Vezi linkurile daca vrei sa o citesti. Mie chiar mi-a placut. ^^ e si scurta! :) Cat despre cover: awesome.

    RăspundețiȘtergere
  3. Got it! Dar o sa dureze ceva pana apuc sa o citesc, am o gramada sa le fac review ^^'

    RăspundețiȘtergere
  4. Ummn. Pare interesantă. Poate o descarc și eu. :) Nu am auzit de ea până acum, dar totul are un început, nu?!

    RăspundețiȘtergere
  5. E scurta. Intr-o ora o termini. :) Nu e niciodata prea tarziu sa o incepi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Salutare,"Cum se prind vrajitoarele" poate fi gasita doar pe Amazon si se poate descarca gratuit, in format Kindle, pana in data de 25.04.2013. Vor mai fi si alte promotii, anuntate pe Goodreads, sau pe care le voi trimite administratorului acest site, in cazul in care este interesat/a...O zi buna si lectura placuta!Sergiu Timus

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.