vineri, 1 februarie 2013
   ...I'm listening to...


        Îmi cer scuze pentru absență, dar profa mea de română îmi dă în continuu sa lucrez la română pentru olimpiadă si nu prea am timp. Peste tot sunt amenințată cu teste si restul... Cântecul îmi place mult fiindcă, in opinia mea are un aer medieval. O să mai pun niște rubrici pentru a nu fi atât de absentă, negăsind foarte mult timp să citesc. Hugs și sper să vin cu recenzia care o pregătesc weekend-ul ăsta. Wish me luck să termin repede cele trei teste la română! :)

2 comentarii:

  1. Baftă! :)Pur şi simplu ador Within Temptation :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult! Chiar am nevoie! Within Tempation este una din trupele mele preferate! :)

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.