luni, 25 februarie 2013

...I'm listening to...



13 comentarii:

  1. Uuuuu nu stiam melodia asta de la ei <3 E draguta foc!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap, eu am descoperit-o din intamplare. La mine in playlist apar prin minune cantece care nici macar nu stiam ca le descarcasem. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi se intampla :)))Stiu ca eram obsedata intr-un timp cu Fairytale Gone Bad si Diamonds, de la Sunrise Avenue, ce nebunie era pe mine =))

    RăspundețiȘtergere
  4. OMGGG INCA NU AM FACUT SCHIMB DE BANNERE DE BLOGURI!!!TI-L FUR!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cineva! IN SFARSIT! A auzit de Diamonds! Eu, il ascultam all day long! Mergea asa de bine cy day dream-ul meu! :)) I'm not crazy!

    RăspundețiȘtergere
  6. Acum ca ai mentionat,nu mi-am dat seama! Uhhh,trebuie sa-mi fac timp si pentru Sister awards sau ce aveam eu in minte. Doamne,sa fie weekendul asta liber,te rog! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. DECI DIAMONDS ERA BAZA, FRATELLO!! SI INCA E! Imi place de mine ca pot sa-mi amintesc versurile de la Diamonds, pe care n-am mai ascultat-o de ani buni DAR DOAMNE FERESTE CA ELLA SA-SI AMINTEASCA CEVA BIOLOGIE.

    RăspundețiȘtergere
  8. Deci gata, esti pusa pe bloguletzul meu blogutz bloguts. FOREVER. Nu mai scapi.Daca am ajuns nici in weekend sa n-avem liber... :))Tara asta se duce de rapa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici tu nu mai scapi de aici orice ar fi! Sunt pe tableta si de aici nu pot modifica pozitia banner-ului,dar cand intru pe pc am grija! :)Eu de abia respir! M-am saturat! Olimpiada,concurs,meditatie,teme,hobby-uri (am extra multe), citit. Am fata de hartie de atat timp si nu am avut timp sa o citesc! Ahhh, trebuie sa o duc la biblioteca si nici nuna, terminat-o. Uhh, raman la ebook. Macar aici nu trebuie sa duc inapoi sau altceva. La vara e mai mult timp...

    RăspundețiȘtergere
  10. Da,da! Era atat de tare..si inca este,logic! *le me isi aduce aminte versurile si fredoneaza* Ramana la inima! :) Eu am ales sa dau teza la bio, profa preda asa de repede incat nu apuc sa scriu, am pagini cu sutele de invatat cand dam test. Azi era cat pe ce dar am aburit-o noi intr-un fel. :))

    RăspundețiȘtergere
  11. AAAAAAAAAAa acuma ma simt varza, ca tu esti undeva mai in jos pe blogulet si eu sunt prima aici :( Sorry.. *hands over a cookie to apologize*As prefera tot ce ai enumerat, decat BACUL care ma secatuie complet si irevocabil de orice firimitura de energie pe care o am. Plus hobby-uri, care implica vreo 20 de seriale si sa nu mai vorbim de carti..

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu te simti varza!!!!!!! Don't worry! Ti-am zis ca sunt pe tableta si nu pot modifica aranjarea!!!!! O sa te pun deasupra I like cand intru pe pc! Don't worry! Well, mult succes la bac! Eu sunt proasta cu gestionarea timpului. Daca as fi in locul tau cred ca m-as fi zapacit. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Ok ^^Si sincera sa fiu nici eu nu stiu cum ma uit la atatea seriale, sa mai am timp si sa scriu/invat, si sa citesc. SI SA MANANC SI SA DORM.Da' nu esti singura varza cand vine vorba de gestionarea timpului, cred ca eu te intrec cu muuult.. ba ajung undeva cu o ora mai devreme si tot am impresia ca intarzii, ba chiar intarzii..

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.