duminică, 24 martie 2013


Reguli:



1. Trebuie să pui poza de mai sus pe blogul tău.
2. Trebuie să răspunzi sincer la întrebările puse de mine.
3. După ce ai completat această leapșă, trebuie să faci și tu una nouă pentru cei la care vrei – blogurile nominalizate de tine la Blog of the year 2012 -; leapșa trebuie să conțină 7 întrebări.
4. Leapșa trebuie să o dai mai departe la minim 5 bloggeri.






Intrebari de la Ralu:





1. Care a fost prima carte pe care ai citit-o?


No idea. Chiar nu stiu...Abecedarul se pune?


2. De ce e blogul tău e important pentru tine?


Fiindca vreau sa-l fac sa creasca frumos si vreau sa cunosc lume noua prin intermediul lui. Simt ca o sa-mi deschida niste usi de care nu stiam si mi se pare un timp investit cu folos. Chiar imi doresc sa tina si sa il fac din ce in ce mai mare. Cand vad ca numarul de followeri se mareste incepe sa imi bata inima mai tare sau cand vad un nou comentariu. Voi stiti cate stari de euforie imi provocati cand treceti pe aici si imi lasati un gand? Pfoaa,pai v-am zis ca nu pot sa dorm noaptea cand sunt prea fericita. Va multumesc mult ca treceti pe aici si luati parte la cresterea acestul blogusor! ^^ Hugs for everyone!


3. Ce carte te-a făcut cel mai mult să zâmbeşti? :)


Nu am ceva memorabil. Fiecare carte ma face sa zambesc intr-un anumit fel si in acelasi timp ma face sa plang. Stiu ca la seria Tara Duncan am ras foarte mult,dar am si plans la unele chestii.


4. În ce lume fictivă ai vrea să evadezi? (ex: Narnia, Hogwarts, Neverland... )


Shadowhunter's World. Mi-ar placea sa fiu unul si sa ma intrec cu Jace cine omoara mai multi demoni. :)) Ciudat,stiu. Si la Hogwards e frumos-sa am sansa sa invat vraji. De cele mai multe ori,recunosc, doresc sa traiesc intr-un film sau un anime.


5. Ce e mai plăcut de savurat în timpul lecturii? Ceaiul sau cafeaua?


Ce iti sugereaza titlul blogului meu? :)) Eh,ma rog. Chestia este ca in afara de frappe care se bea rece sau Iced Latte,majoritatea cafelutelor se beau calde. Mie nu imi plac fierbinti,ci trebuie sa fie caldute ca sa simt gustul cafelei. Mie nu imi place foarte mult cafeaua rece,iar cand citesc uit de ea de foarte multe ori. :)) Sanatos este ceaiul,dupa care ma dau in vant. Il beau imediat sau il tin in maini sa ma incalzeasca si este bun si rece,dar asta depinde de ce fel de ceai este. Am multe teorii si experiente in bauturile astea(ma refer la ceai, cafea, suc,nu la bauturi alcoolice). V-am mai zis ca iubesc Starbucks? :))


6. Obişnuieşti să citeşti la şcoală/facultate/serviciu?


De curand,da fiindca mai am suprize cand nu facem ore si in loc sa pierd timpul citesc. Reusesc sa citesc destul de mult pe la scoala. Mai mult decat acasa uneori.


7. Cu ce personaj literar crezi că te asemeni?


Sunt unica!!! Just kidding! Ma rog sunt unica,dar nu am gasit un personaj care sa imi semene. Poate exsita unul in imensitatea lumii,dar eu nu am ajuns sa citesc cartea care contine acest personaj. Ar trebui sa fie sarcastic si ironic,euforic si uneori trist,sa iubeasca sa rada,sa aiba idei ciudate...


Nu-mi vine sa cred cat de mult am scris la intrebarile tale. Am simtit ca aveam multe de spus.





Intrebari de la BuburuzaBia:


(am cautat mult sa gasesc cealalta persoana,adica tu,care mi-a dat leapsa)





1. Care e cea mai placuta amintire a ta din copilarie?


Nu stiu sigur. Una memorabila a fost una cu parintii mei,cand era seara Revelionului. Eram mica atunci si am iesit afara si radeam de fericire. Atunci am aprins prima mea scanteie care era in forma de inima si a inceput sa ninga exact de Revelion pentru prima data in acea iarna. A fost ceva magic si de atunci inca astept un an in care sa ninga pentru prima in iarna respectiva de Revelion.


2. Dar cea mai neplacuta?


Hmm,nu stiu. Nu ma suparat nimic indeajuns de tare sa retin sau ceva neplacut. Tocmai pe acelea vreau sa le uit si merge.


3.Ai avut vreodata impresia ca prenumele tau nu reprezinta?Argumenteaza.


Nu cred. Cand eram mica vroiam sa cheme Sam sau Sammy ca tipa din Spioanele si ma intrebam cum suporta tipa aceea Alex sa fie chemata asa fiindca mie nu imi placea cand ai mei ma chemau asa acasa. -Ma cheama Alexandra pentru cine nu stie.


4.Ce nume al unui personaj literar ti se pare frumos,chiar daca e unul negativ?


Mie imi plac tipii rai din carti. :)) Ma rog,nu e tip rau sar imi place numele de Damon si cel de Alec. Ce sa mai zic de numele baietilor din cartea pe care o scriu. :)) Secret,nu va zic!


5.Care e melodia ta de suflet?


Le schimb ca pe sosete din pacate. Asta depinde de cum ma simt. Momentan nu mi-a picat pe nimic. Cat timp are muzica pe care merge o bataie e bine. :)) Stiu,va mirati,dar eu imi imaginez ceva din filme.


6.Daca ai avea sansa sa te intalnesti cu unul din stramosii tai ce i-ai spune?


Sincer,nu prea imi pasa de asa ceva. Mi se pare o irosire de dorinte care puteau sa ma lase sa vad viitorul.


E mort omul. Nu ii pasa de viitor.


7.Cum vezi tu lumea in care copii si nepotii tai vor avea varsta pe care o ai tu acum?


Am mai zis ca nu imi plac copii mici sub nici un fel si chip? Prin urmare aceasta notiune nu va exista pentru mine fiindca nu o sa am copii. Nu copii=nu nepoti





4 comentarii:

  1. Ce frumos... mă bucur că ţi-ai găsit timp să postezi leapşa. ^^ Şi eu simt la fel în legătură cu blogul meu. Şi de asemenea ajung uneori să citesc mai mult la şcoală decât acasă, asta mi se pare amuzant. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a facut placere sa fac leapsa! :) Cred ca fiecare dintre noi simte asa pentru blogul lui.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce rea esti, nu copii nu nepoti! :)) Te mai razgandesti tu pe parcurs. Mersi ca ai raspuns! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Scuze,dar chiar nu ii suport! :)) A fost placerea mea!

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.