duminică, 24 martie 2013


Deci,stiu ca acest post e dedicat castigatorilor concursului March Giveaway,dar mai exista cineva pe aici din blogosfera? Mi se pare ca nu prea a fost lume saptamana asta... Scoala,ce face din oameni!...


--------------------------------


Asa, in al doilea rand vedeti ca este un concurs in care puteati sa castigati un ebook super tare.


Acolo in stanga,baiatul ala dragut. Click usor si vedeti despre ce e vorba.


--------------------------------


Acum...pam-pam-pam.


Stati! :)) Vreau sa va multumesc tuturor celor care v-ati inscris. Ati fost parca 26 de persone. Va dati seama? 26 pentru blogul meu? E destul de mult si ma bucur ca nu scriu pe aici degeaba si daca jumatate din cei care au intrat in concurs mai citesc si postarile de aici,sunt fericita.


Am vazut o multime de raspunsuri dragute in comentarii. ^^


Nu fiti suparati ca nu ati castigat! O sa urmeze un concurs cat de curand in parteneriat cu alt blog si o sa va cerem parerea in scurt timp,sa vedem daca sunt doritori.


O sa mai fac si eu unul cat de curand,dar imi trebuie acolo un eveniment... Ma mai gandesc eu.


Deci,fiindca am tot lungit-o,castigatorii:










1.Clara-a castigat bookmark-urile si lebaduta.


2.Gabi Gabriella-ebook pack


3.Andreea TD-ebook pack


Castigatorii ii puteti vedea si in Raffle aici.


Sper sa nu va supere daca o sa mai intarzie premiile. Clara,am zis ca o sa mai adaug niste semne de carte,deci o sa ai ceva surpriza. Si,ce culoare vrei lebaduta?Cea care am aratat-o in imagine nu o dau(sorry), deci sa imi zici ce culori vrei. ^^ Sper sa nu te superi daca o sa mai intarziu premiul. Am o saptamana aglomerata. O sa il pun la posta in cel mai bun caz saptamana viitoare. :)


Astept de la toate 3 datele!


Trimiteti mail la hogof_hg@yahoo.com


Aveti timp o saptamana. :)

6 comentarii:

  1. Hei,hei ! :DEu ? Chiar eu ? Yeeee. * sper că eu * Felicitări tuturor! :* Pentru participanți, fetele ce au câștigat și multe felicitări organizatoarei !

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Da,da tu esti. Data viitoare daca mai castigi o sa scriu langa Gabi Gabriella "da tu,esti". :)) Felicitari! O sa trimit ebook-urile cat pot de repede. Am emailul tau. :) Mersi! ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt Clara?! Glumesti?! Mersi! ^^ :X Pai. In caz ca sunt eu as vrea lebaduta albastru deschis. :) Multumesc mult de tot! Felicitari tuturor si multumim pentru concurs! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Lectură plăcută fetelor cu ebook-uri, iar Clara, să te bucuri de swag-uri. ^_^

    RăspundețiȘtergere
  5. Da tu esti! ^^ :)) Felicitari! Sper sa nu te superi ca mai intarzie pachetul,dar trebuie sa fac lebaduta si am nevoie de putin timp.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc :)) . Yeee. ”eu sunt,daa” :D

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.