duminică, 3 martie 2013





        Hello! ^^ Pai,dupa ce am avut o discutie cu Ella acum cateva zile,m-am decis sa-mi zic opinia despre filmul City of Bones. Desigur,am citit cartea si o sa scriu si eu recenziile mele entuziaste despre serie cand am timp sa o recitesc. In caz ca nu ati vazut trailer-ul sau vreti sa-l mai vedeti o data:






           Presupun ca multi dintre voi ati vazut/auzit de filmul de pe Creative Monkeys unde este criticat acest film. Ma declar o fana inraita a seriei de carti,dar trebuie sa fiu de acord cu unele chestii care le-a mentionat. Imi cer scuze fanilor,dar asta e...


           Distributia mi se pare buna si cam proasta in acelasi timp:


             - Clary Fray jucata de Lily Collins e ok,dar actrita nu mi se pare foarte deosebita ...In trailer nu am observat o mimica a fetei mai variata care sa exprime sentimente. Parea cam statica in opinia mea. Si in aceasta imagine in care e cu Jace, nu stiu dar Clary in carte nu parea asa... Era mai tematoare daca o sa o accepte si Jace isi nega sentimentele. Daca este imaginea din film,atunci,cei care au citit cartea poate isi mai aduc aminte momentul acela, cand totul s-a intamplat rapid si fara nimic asemanator ca in poza.









              -Jace Wayland jucat de Jamie Campbell Bower pare....greu de spus. Nu ma decid. Pe o parte mi se pare ca merge cu personalitatea rece a vanatorului de umbre(de ce se traduce asa de stupid - shadow hunter suna mult mai bine),mai ales in scenele de actiune unde mi se pare un pic ca pare posedat,dar il face ceva mai hot. Pe de alta parte nu il pot asocia(exact ce am comentat si la imaginea de mai sus) sentimental sa zic asa. Fata lui ca sa zic asa imi da sentimentul de o persoana rece si care ii respinge pe cei din jur(perfect pentru partea shadowhunter) si parca nu se combina bine. In mintea mea(desi probabil nu conteaza imaginatia mea) era diferit: genul de tip caruia ii pasa,iubeste,dar nu arata nici macar printr-un zambet. Dar,iubesc ironia acestui personaj si sper ca Jamie sa o arate cat se poate de bine.









         -Simon Lewis interpretat de Robert Sheehan este ok. Actorul arata bine,desi in acest film nu e chiar asa din ce am vazut in imaginea de mai jos. Eu il vedeam pe Simon destul de frumusel,desi cred ca o sa-mi schimb parerea dupa ce voi vedea filmul unde cred ca o sa fie imagini care sa-l avantajeze mai mult. Figura lui reflecta destul de mult personajul din carte,bland,temator si sensibil.









           -Alec Lightwood jucat de Kevij Zegers mi se pare o alegere foarte buna. Sunt multumita de cel care il joaca pe Alec. In opinia mea da un pic spre Damon. :)) SPOILER DACA NU AI CITIT CARTEA  La inceput imi placea mult de Adam,dar cand am auzit ca e gay mi-a picat fata. Era brunet cu ochi albastri,deci nu mi-a venit sa cred!!!! END Mda,pai sunt multumita aici,nu prea am ce comenta. Merge destul de bine cu personajul.









           -Isabelle Lightwood interpretata de Jemima West este o alta alegere reusita. Este chiar mai bine decat m-am asteptat si mi se pare potrivita pentru rolul lui Isabelle.










Cam atat pentru prima parte! Don't bleme me!

7 comentarii:

  1. Ce coincidență, eu chiar acum citesc cartea. :)) Mie îmi place casting-ul. Doar că nu sunt de acord cu cine îl joacă pe Jace. Nu mi se pare că au făcut alegerea bună în această privință.. :-??

    RăspundețiȘtergere
  2. Jace-nu-e-deloc-Jace. Cu asta am zis tot.Ăă, sper doar să fie mai bun filmul față de carte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici mie. Nu mi se pare potrivit tipul asta. Pur si simplu nu se potriveste!!!! Adica... O sa ma uit la film doar ca sa am ce comenta ca sa zic asa :)) Nu mi se pare prea fabulos.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place ce ai zis. :) Jace chiar nu e Jace.Eu am incetat sa cred ca vreodata filmele vor fi mai bune decat cartile. Au multe detalii grafice care sunt ok acolo si tatuajele alea. Ahhhh! Chiar sunt facute cu marcarul!!!!! Puteau si ei sa faca ceva mai special.

    RăspundețiȘtergere
  5. CEEE MA ENERVEZ CA NU POT SA VORBESC SI EU DESPRE CARTE, BECAUSE I SUCK AND I HAVEN'T READ IT YET >.> FML.

    RăspundețiȘtergere
  6. No,you are my sister. You don't suck. You are too awesome to suck. Don't worry! Sunt sigura ca o sa o citesti tu intr-un fel. Remember!!!! You are AWESOME!

    RăspundețiȘtergere
  7. O sa incerc sa imi amintesc.O SA INCERC.

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.