joi, 7 martie 2013

                Buna dragilor! Ma simt innecata de concursuri frumoase pe aici printre bloguri si m-am gandit sa vi le arat si voua. Sunt super-super-super! ^^ Daca mai vin pun update!


*Nu uitati de March Giveaway aici pe blog(sidebar link).*




Primul se afla pe The fictional kiss si puteti castiga niste ebook-uri foarte frumoase.Concursul tine pana pe 11 martie si nu aveti mare lucru de facut.

Avem un concurs de aniversare al blogului pe Alexandra's Library *La multi ani!* unde va puteti inscrie pana pe 15 martie si puteti castiga niste carti super!!!!

Desigur Gabriella pe Cioburi de vise va ofera niste swag-uri handmade foarte frumoase si va puteti           inscrie pana pe 11 martie!

Si Adry are un concurs frumos de tot care imi place mult pe Noi si un blog. Aveti premii foarte dragute si va puteti inscrie pana pe 17 martie.

Si Simona tocmai ce a pus un concurs frumos cu swag-uri care vreau atat de mult sa le am pe Secrets from books.

Pe Mythical Books avem asa:
 Concurs Fericirea incepe azi
 Leap Into Books Giveaway Hop International
 Lunar Giveaway Hop
 and The Wicked Within by Kelly Keaton Giveaway


 Here is the cover of the book! Is just awesome right?






8 comentarii:

  1. Iai, mersi că m-ai anunțat! Poate câștig și eu ceva. Da, sunt profund îndrăgostită de coperta aia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumim pentru recomandare! De câteva din ele nu ştiam. :)Iar coperta... pur şi simplu minunată. :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sper sa castig :)) Sa avem noroc amandoua! Apropo felicitari pentru concursul de compunere. ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am facut cateva descoperiri de curand. Poate ar mai fi fost cateva dar nu-mi aduc aminte momentan. Sunt prea multe in ultima vreme. Iubesc coperta! Este superba! ^^ Chiar as vrea cartea.

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulți ani ! :* O primăvară frumoasă! :*Mulțumim pentru informații și baftă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult pentru anunt! Esti cu adevarat draguta :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :) ohh,tu esti fiindca ai facut acest concurs frumos! Cum sa nu il arat lumii?

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.