luni, 11 martie 2013


          Buna dragilor,sper sa nu fiti speriati de engleza de pe aici,dar imi e mult mai usor asa. As vrea sa vorbesc cu voi,cei care ma mai urmariti. :) Eu m-am hotarat sa scriu in engleza,stiti asta. Desi,vreau sa stiu daca isi marita traducerea,daca cineva chiar urmareste blogul,dar nu poate intelege. Stiu,toti facem engleza la scoala,dar unii sunt mai buni si altii nu. E un efort destul de maricel,mai bine zis mancator de timp ca sa ai un post in doua limbi. Vreau sa stiu daca se merita? Va ajuta mai mult traducerea? Unii poate comentati fara sa cititi postul si vreau sa stiu si eu opinia voastra ca sa nu stau sa traduc degeaba.
         Indiferent de ce ziceti,va asigur recenziile si interviurile traduse. Eu ma refer acum la prezentarile de carte,daca doriti sa le traduc macar descrierea. Aici e problema. Si desigur la viitoarele topici care am de gand sa le adaug,cum ar fi azi de exemplu: Musing Monday. Va astept opiniile!
          Si avand in vedere ca e Blog Talk,vreau opinii despre blog,in primul rand critici ca sa stiu ce trebuie sa imbunatatesc. ^^ Fiti cat se poate de sinceri,indiferent cat de mare e critica! Ce vreti sa vedeti cand intrati aici? Si desigur e ok frecventa posturilor? Incerc pe cat se poate o data pe zi.
          Astept comentarii si de la cei care poate doar citesc sau trec mai rar fara sa lase comentarii. Oricum,as vrea sa va multumesc si celor care ma urmariti si fiti in continuare alaturi de mine si de blog fiindca aici tot timpul vor fi surprize si va astept cu bratele deschise. Sa nu va fie frica sa lasati un gand aici! ^^ Hai ca am vorbit/scris prea mult! Va astept sugestiile in timp ce eu imi invat la fizica!

          Ahh,si uitati o prajitura pe care o impart cu voi! Pofta buna! :))



17 comentarii:

  1. Cred că îți place engleza și de aceea dorești să faci posturile în engleză, nu?Totuși este un efort .Dacă îți place mai mult să postezi în engleză, postează în engleză - trebuie să fie o plăcere să postezi, trebuie în primul rând să-ți placă ție. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ştiu alţii, dar eu înţeleg postările în engleză. Ştiu că e destul de greu să faci o postare bilingv, deci sunt de acord fie cu postările în engleză, fie cu postările în ambele limbi, depinde doar de tine şi de timpul tău :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă îți place engleza, scrie în engleză! Pe mine nu mă deranjează și citesc blogul chiar dacă mai uit de comentarii. ^-^

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa rezist... prajitura...Daca iti place sa scrii in engleza sau simti ca te poti exprima mai bine de ce nu?Dar ar fi o pierdere de timp sa scrii in engleza iar dupa in romana sau sa scrii in romana si dupa in engleza.In timpul acesta poti citii 10 pagini dintr-o carte sau poti sa faci orice alta activitate care iti place :)Ideea este ca noi tot iti vom citii postarile indiferent de limba.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ohh,va multumesc tuturor pentru comentarii! :) Chiar eram indecisa si ma bucur ca o sa-mi cititi postarile chiar daca sunt in limba engleza. Mie imi face placere sa scriu in engleza fiindca e una din limbile mele preferate plus ca este una de circulatie. Va multumesc pentru opinii! Desigur,oricine mai poate veni cu un comentariu ca sa isi spuna opinia! :) Eu tin cont de ce ziceti! ^^ Ma bucur ca intelegeti ce scriu eu pe aici si Awaked are oarecum dreptate. Pot citi inca 10 pagini dintr-o carte in acest timp.

    RăspundețiȘtergere
  6. E frumos pe aici. Iti sugerez sa scrii in ce limba iti place, daca doresti sa ai si cititori internationali si stii sa-i atragi, eu zic sa incerci si in engleza. Ti-as propune sa scrii mai ales recenzii la carti din literatura romana in engleza. In felul acesta mediatizam putin si literatura noastra. :D Spor si bafta.p.s vrei sa facem schimb de link-uri? te pun in blogroll sa te am aproape. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. nominalizare aici http://furelise-oriceoriundeoricand.blogspot.ro/2013/03/leapsa-liebster-mic-anunt.html :D

    RăspundețiȘtergere
  8. scumpa mea scumpă ce eşti, dacă tu ştii că faci o treabă bună şi dai tot ce poţi din tine ca să iasă totul excelent te bat dacă mai spui să te criticăm!! :-w eşti la început de drum , dar te descurci super :* mie îmi place! deci nu te critic ptr că nu am de ce :* faci o treabă cu sufletul şi asta contează! cât despre traducere şi mie mi se pare uşor cam chinuitor, unii preferă româna din comoditate :)) dar na, toţi ştim engleză :)frecvenţa posturilor e ok :* nu trebuie să intri aici pentru că trebuie ci pentru că simţi nevoia să vorbeşti cu noi :* înainte şi eu eram ceva gen 'azi, acum, acum, acum', dar uite, că după un an, am ajuns să-mi dau seama că blogosfera nu pleacă şi nu arde dacă nu postezi zilnic :) deci e bine să postezi când vrei tu şi ţi-e mai comod :*chiar am sunat ca o babă veterană de război, dar mă simt ca o cloşcă cu tine :)) sper că nu te-ai supărat pe mine că ţi-am spus! :o3kisses

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca iti place si te simti mai in largul tau cand vorbesti/scrii in engleza, nu cred ca ar trebui sa tii contul de parerea celorlalti, de tine si timpul tau depin de totul.Pareri despre blog- nu pot sa te ajut. Acum 5 minute am intrat pe minunatia asta verde (verdele e culoarea mea preferata) si, nu pot sa aduc decat pareri bune. Ma uit eu acusi si pe la recenzii, ca tare imi place sa le citesc :x Aaa, poti fi sigura ce de-acum o sa iti citesc fiecare postere, ca o sa ma abonez cu mailul, dar aa, nu cred ca voi comenta la postari pentru ca, timpul meu trece atat de repede. Succes in continuare si tew astept si pe la mine, oanabooks.wordpress.comP.S: Am pus blogul pentru ca contul meu google te va duce in precedentul meu blog, prima mea incercare de-a face cunostiinta cu blogosfera.

    RăspundețiȘtergere
  10. Umm, depinde... eu una cam sar peste postările în engleză atunci când răsfoiesc lista de bloguri, pentru că îmi ia mai mult timp să le citesc, iar când se adună mai multe devin obositoare. Dar fireşte că postările în engleză ajută mai mult la popularizarea blogului, pot aduce followeri străini şi astfel e mai uşor să-ţi găseşti sponsori. E adevărat că limba română te poate limita, deci dacă tu îţi doreşti să scrii în engleză atunci e ok şi pentru noi. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Este greu să faci postările în ambele limbi însă ai putea să o faci în funcţie de timpul disponibil/importanţa postărilor/chef :D. Eu voi citi postările indiferent de limba aleasă de tine :D.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mersi frumos draguta! :* Mi se pare interesant acest ritual al lepsei,deci imediat ce am timp o fac si indeplinesc toate conditiile.

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) Mersi pentru opinie closca mea! :* Nu m-am suparat si te rog sa nu ma bati ca u cer critici. Se zice ca sunt constructive. Oricum ma bucur ca ai detaliat asa raspunsuile. :)) Babuta mea preferata! ^^

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu rezista!!! :)) Mananca,e destula pentru toata lumea! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Uhhh,cineva nou! *Imbratisare* Mersi ca ti-ai lasat opinia,cat despre pareri sper sa iti faci una buna in timp. :) Ma bucur sa stiu ca o sa citesti ce mai scriu si eu aici. Imediat ma uit pe blogul tau si te astept pe aici intotdeauna! ^^

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu m-am gandit la acest aspect cand am inceput sa scriu si in engleza,dar vroiam sa stiu si parerea voastra. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Da,este. Am observat ca si tu mai faci asta. Si in afara de postarea bilingv uneori iese si un post lung de tot,care pe mine ca cititor m-ar plictisi. Eu ma gandeam sa pun macar recenziile si eventual interviurile traduse. Thanks for reading! :)

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.