sâmbătă, 23 martie 2013


NU UITATI SA VA INSCRIETI LA CONCURSUL PRIMAVERII! MAI SUNT CATEVA ORE!!!(LINK SIDEBAR)


Hello! Pai mersi de nominalizari dragutilor. Scuzati eventuala lipsa de imagini dar sunt un pic grabita.


Pentru cele 11 lucruri despre mine si restul vedeti primul post AICI.





Intrebari de la Victoria:





1.Numele adevarat si complet???


Barsan Alexandra Nicoleta


2.Primii 3 tipi din cartile citite de voi pe care ii adorati.?


Finnik Odair(Hunger Games)


Jace(MI)


Adrian(Element Preseves Serie)


3.Ati cantat macar o data in baie?


Fac asta de fiecare data cand am ocazia.Vezi si la cele 11 lucruri despre mine. :))


4.Vanilie sau cicolata?


Vanilie 4 ever.


5.Sunteti la liceu sau la scoala?


Liceu.


6.Cum va imaginati jurnalul perfect?


Nu mi-l imaginez il am si arata asa:




7.Dar locul in care l-ati putea ascunde?


Pe noptiera sau sub pat. Nimeni nu se uita pe el. Parintii mei imi respecta gandurile.


8.Prietena cea mai buna?


Maria.


9.Daca v-ar lua biblioteca foc care carte ati salva-o?


:)) Tableta se pune? :)) Atata timp cat am citit cartile din biblioteca pot sa arda.


10.Aveti un film la care ati ras pana v-a durut burtica?


Toate filmele cu Adam Sandler.


11.Ce culoare au tenesii vostri?


Roz cu gri,albi,negri.(3 perechi)


Love Convers 4 ever!





Intrebarile de la Allexa Young:





1. Ce te face cea mai fericita persoana de pe lume?


Sa rad. Atunci sunt de-a dreptul euforica.


2. Care`i materia ta preferata?


Romana si engleza.


3. Da` aia pe care o urasti 'cu pasiune' ? :))
Fizica,chimie si matematica la egalitate si sport.
4. Sti ca canti la un instrument, daca nu, la ce ti`ar placea sa canti?
Am o chitara,incep sa ma cred ca sunt incapabila sa invat,fiindca toti chiatristii care ii cunosc au invatat singuri si eu nu pot. >.<
5. Ce culoare au peretii din camera ta?
Roz pal,sfarsitul discutiei.
6. Ai visat vreodata ca zbori?
Daca te referi la vis care e noaptea ,nu. Daydreaming-all the time.
7. Care`i cea mai mica nota pe care`i luat`o?
4 la romana fiindca nu imi facusem tema. In acelasi an am luat si premii la concursurile de romana si era foarte ciudat. :)) Mna,doar un ghinion.
8. Cum crezi ca arata un elefant curcubeu?
Unul care alearga pe curcubeu si si are culorile lui.
9. Jeleuri sau dropsuri?
Dropsuri.
10. Ai face videoblogging?
Ma bate gandul de mult timp si unii mi-au zis ca as fi buna de asa ceva,dar eu zic: Asa,vreti sa mor inghesuita in hobby-uri! Am prea multe. Momentan imi ajunge blogul fiindca de videoblogging trebuie sa ma tin si sa postez regulat(eu vreau o data pe sapt) si nu am acest timp.
11. Cum ti s`au parut intrebarile de la moi? :o3
Super. Mie imi plac foarte mult cele din care trebuie sa alegi o varianta.

Intrebari de la Adry:

1. Aţi ascultat vreodată vreo melodie de la Bridget Mendler? *ştiaţi că ea cântă,nu?!* Dacă da, care? Şi dacă nu, luaţi ascultaţi şi-mi spuneţi care!
Nu am auzit de ea.
2. Aţi auzit vreodată de trupa 'Before you exit' ? Luaţi şi ascultaţi-i pentru că sunt dulcici.
Nici de asta.
3. Vă uitaţi la Doctor Who?!?!? o.O Şi dacă da, nu-i aşa că Doctorul nr 11, Matt Smith, e enervant?! :)) Şi dacă nu, de ce papucii mei nu?! o.O
Nu ma uit. Am vazut cateva episoade,dar nu am avut timp sa ma ocup serios de el.
4. În ce clasă sunteţi?
9
5. Credeţi că mai rezistaţi până terminaţi toţi cei 12 ani de studiu?
Deja mor incet si in chinuri groaznice.
6. Ce carte aţi vrea să citiţi ?
Going Vintage.
7. V-aţi întrebat vreodată cum fac pinguinii pinguini mai mici? -.-
Nu si desi stiu ca este o intrebare care trebuie sa raspund cu ceva imaginatie,sunt prea obosita sa fac asta. Sorry Adry si pinguinilor(sunt printre animalele mele preferate).!
8. Aceeaşi întrebare ca la 7, doar că referindu-vă la girafe? o.O
Nu.
9. Vă enervează şi pe voi oamenii care mint cum respiră doar pentru a se da interesanţi?
Nu ii bag in seama cat timp nu ma afecteaza. Nu are rost sa ma consum.
10. Ce vă place la bloguşorul ăsta?
Atmosfera.
11. Aţi vrea să se schimbe ceva la el?
Nu,altfe; atmosfera s-ar schimba.

Intrebari de la Denisa:

1.Care este personajul tău preferat ?
Adrian momentan din Elements Preserves. Stiu,probabil nu ai auzit,dar e asa de omg.
2.Ce alegi între : regizor sau scriitor?
Scriitor.
 3.Unde citiţi de obicei?
In pat sau intr-un coltisor retras.
 4.Care este ultima carte citită?
Fata de hartie.
 5.De cat timp aveţi blogul?
Pai am impinit azi fix 2 luni.
  6.Care este prima carte S.F , pe care ai citit-o?
Don't remember. Probabil ceva de Jules Verne.
  7.Cînd e ziua ta si cati ani faci?
17 noiembrie-sweet 16
  8.Te uiti la Jurnalele Vampirilor, daca da pe cine alegi ,Ian Somerhalder sau Paul Wesley?
Ian 4 ever.
9.Spune-mi o întîmplare penibilă care ti-sa întîmplat !
:)) E penibila. Tocmai de aceea nu ti-o zic!
10.Iti place ciocolata ?
Da,ciocolata alba e preferata mea.
 11.Care este motto-ul tau preferat?
In sfarsit cineva intreaba asta: Don't worry,be happy.

Intrebari de la Anca
1. Pune aici 3 poze cu 3 băieți care ți se pare drăguți. ^_^ Se acceptă vedete. *mamă cum am început =))*


Mai e nevoie sa zic cine e?


Dominic Cooper-a jucat in Abraham Lincon Vanatorul de Vampiri sau asa ceva se numea si arata asa de bine in rolul lui. OMG,ochelarii aia!


Joseph Morgan care il joaca pe Klaus in TVD. Off,TVD are aproape numai actori frumosi.
2. Ai plâns la vreun film? La care?
Da,la multe. Sunt o mare plangaciose la filme in timp ce in viata reala deabia daca obti o lacrima de la mine.
Am plans pana si la Lion King.
3. Dacă ai putea să creezi o nouă ”rasă” de oameni, care trăsătură morală ar fi principală?
Ciudat. Nu stiu. Nu vreau sa creez sau sa aleg. Intradevar lumea de acum e dura si poate nasoala,dar pana la urma e lumea noastra si sa zic ca vreau oameni altruisti,bun la suflet etc nu ma caracterizeaza.
4. Ochi albaștri sau verzi?
Nu am nici unii. Daca intrebi ce as prefera,as zice albastri.
5. Ce nume va avea fetița/băiețelul tău?
Nu o sa aiba fiindca nu imi doresc copii. Sunt doar niste mici cacaciosi enervanti.(scuzati-mi exprimarea)-si plangaciosi pe deasupra
6. Dacă ai putea să trimiți 3 lucruri/cărți într-o capsulă a timpului în viitor... care ar fi acelea?
Starbucks,laptop(ca sa aiba si ei ceva vintage) si...o imagine cu mine.
7. Dacă ar apărea un duh care să îți promită 4 dorințe, care ar fi acelea? Nu se accepta ”Să mi se îndeplinească toate dorințele, trișori mici!” - Da, eu așa aș zice! =))
Sa imi mai dea 1000 de dorinte si tot asa in continuare. :))
Sti cum se spune: Ai grija ce iti doresti.
8. Cine ai fost în altă viață? Cine/ ce ai vrea să fii în următoarea? - nu mă lua cu, crezi că nu există. Imaginează-ți!
I-am zis si lui Adry ca nu prea le am cu imaginatia acum. As putea sa zic ca eu cred in astfel de lucruri. Prin imaginatie poate am fost vreo contesa/marchiza din epoca victoriana fiindca sunt innebunita dupa rochiile din acea vreme.
9. Ce an din viața ta ai retrăi?
Nici unul. Inca nu am gasit unul care sa merite intradevar asta. Trebuie sa fie unul foarte special.
10. Dacă ai putea să fii cea mai bună prietenă a cuiva, - băiat sau fată, oricine- a cui ai fi? ^_^
Hmm,nu prea inteleg intrebarea. Momentan am toti prietenii de care am nevoie.
11. Dacă ai putea avea orice talent, ce ai putea să faci aproape perfect? :) - nu există perfecțiune pentru mine. :D
Sa dansez cause I suck!

Pai,stiu ca mai am niste lepse de facut dar le las pe maine fiindca au alte reguli.
Scuze de postul sec,dar sunt obosita un pic si eu...
A durat ceva sa il fac. Daca puneam si imagini auzeati la stiri despre mine. :))
O seara faina! :)
Scuze ca n-am pus linkuri,v-am zis motivul...Poate o actualizare,dar e un mare poate spre nu...


3 comentarii:

  1. Yuuiy cat imi plac raspunsurile tare . Nu mi-ai spus nici o intrebare penibila :( dar o sa insist pana o sa imi spui chiar daca trebuie sa o scot cu clestele :)) Da mai am o nominalizare :)) Stay chill nu trebuie neaparat s-o faci , trebuia sa nominalizez si eu pe cineva si nu prea imi venea in minte alcineva :Dhttp://denisasbooks.blogspot.ro/2013/03/leapsada-inca-una.htmlTeam Ian & Joseph 4 Ever :3

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu o sa zic nimic. :))Mersi pentru nominalizare. Nu cred ca o sa mai fac un post,dar poate iti raspund printr-un comentariu la tine pe blog. :)

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.