sâmbătă, 2 martie 2013



              Va multumesc mult pentru opinii! :) Dupa ce m-am gandit un pic,am zis sa fac un Raffle,desi pe mine ma tine asa un pic in suspans,dar nu cred ca sunt singura.



Premiile sunt:





Premiu I:


Swag pack+ceva origami




O sa mai adaug niste swag-uri pe parcurs. :)






Lebada o sa fie asemanatoare. This is mine!!! :D O sa fie rosu si alb in culorile sezonului sau pot sa fac si altfel. Asta vorbesc cu viitorul castigator. O sa mai fie cateva swag-uri acolo so don't worry.





Premiul 2 si 3:
ebook pack


Aici puteti castiga cartile astea delicioase. :)
Am si format epub si PDF. :)
Deci o sa fie 3 castigatori.








a Rafflecopter giveaway




Banner(atasati linkul concursului):







Mult succes tuturor! :)


Am luat in considerare si celelalte pareri si o sa tin cont de ele pentru viitoarele concursuri.

23 de comentarii:

  1. Din păcate am ajuns să nu mai văd în detaliu frumusețea acestui anotimp dar îmi place să simt cum razele soarelui îmi invadează chipul și mirosul florilor de măr mă înconjoară.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca astept sa vina caldura mai mult ca sa ma pot bucura de primavara.,

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu prea ma bucur fiindca nu prea imi place acest anotimp

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu abia asteptam sa vina primavara si caldura . <3

    RăspundețiȘtergere
  5. cum vei trimite acel origami frumos prin posta ^.^? o sa se strice

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma gandeam sa-l pun intr-o cutie si in jurul lui sa pun chestie din aceea care se pun si pe la electronice,dar nu e celuloza. Am uitat cum se numeste materialul.Oricum si o sa pun chestie din aceea in cutie ca sa nu se miste. ^^ (am repetat de prea multe ori cuvantul 'chestie')

    RăspundețiȘtergere
  7. Dăruind mărţişoare şi lucrând pentru Bac. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. momentan nu mă bcuur :)) sunt bolnavă şi sunt cea hot then cold :)) şi iarăşi :o3 dar sper să mă bucur cât de curând de magia primăverii :o3 deşi o duc bine din punct de vedere al cărţilor :)) citesc de rup b-)kisses

    RăspundețiȘtergere
  9. Singurul lucru bun e ca e mai cald.^.^

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte dragute premiile! Lebada este foarte interesanta! :D Doresc sa incerc si eu sa fac asa ceva intrucat am vazut muuulte modele interesante!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu m-am înscris. :) Baftă tuturor. Eu mă bucur de primăvară: sunt ghiocei, avem vacanța aceea și în plus mai e și ziua mea. :x Iubesc primăvara! De fapt e anotimpul meu preferat, sincer. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur de primavara...bine:)). Adica, imi place primavara because, sti tu, martisoare, cadouri, ziua mea...just saying:)) Bafta celorlalti participanti!

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bucur de primavara zambind mai mult, citind mai mult, purtand haine mai subtiri. Ma bucur cu inima si cu chipul :)

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) buna idee! Bafta participantilor!

    RăspundețiȘtergere
  15. I'm so sorry,but is only for the people in Romania. Sorry for not mentioning there,but because I wrote it in my language I thought you understand it. As long as you have someone in Romania where I can send the prize is ok,but otherwise I can't ship it to you.:(

    RăspundețiȘtergere
  16. Pur si simplu, imi petrec timpul cu cei dragi, chiar maine mai voi duce la o prietena, de ziua ei. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  17. Scuzati-ma, daca 2 din cerinte nu le pot face, din cauza ca nu am blog, ma scoateti din concurs?

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu,nu! Nu-i problema! Poti sa faci cate intrari doresti! De exemplu poti sa faci doar o cerinta sau toate... Asta ramane la alegerea ta. Exista o singura cerinta unde trebuie sa ai blog,cea cu banner-ul unde am pus-o ca sa mai vina si lume de pe alte bloguri. :) Daca te referi la cea de share ca a doua unde ai nevoie de blog am pus la alegere. Poti sa distribui concursul pe facebook,twitter sau blog daca ai. Unii bloggeri prefera sa distribuie concursul pe blog. Poti sa distribui unde vrei din optiunile alese. Imi cer scuze daca cerintele te-au indus in eroare. Pentru alte intrebari iti stau la dispozitie. Multumesc ca te-ai inscris si ca ai trecut pe aici! ^^

    RăspundețiȘtergere
  19. App,nu poti sa vad linkul cu emailul cu care te-ai inscris. Ai dat confirmare?

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.