sâmbătă, 2 martie 2013


          Deci,dragilor,o cam tot tinem in concursuri! :)) Mie imi plac. Sunt asa fericita sa desemnez castigatorii. :)) Avand in vedere ca a venit primavara si e perioada 1-8 Martie vroiam sa organizez si eu un concurs ma mai marisor asa cu niste swag-uri si inca o supriza hand-made si poate niste ebook-uri. Am o dilema... Cum preferati? Raffle sau scriu eu niste lucrusoare si contorizez intrarile si restul. Mie imi e bine in ambele moduri. Sau vreti putina creatie acolo sau sa adaug si o sectiune de creatie si una random. :)) Cate idei am... As vrea sa aud niste opinii cat de repede posibil ca poate il postez azi. Mai un pic de lucru la swag-uri,dar va prezint ce am pana acum. Mie mi-ar placea si ceva de creatie asa mai micut,dar oare sunt doritori? Poate punem doua sectiuni daca am timp sa fac lucrusoare dragute. :) Sau,sau...hai ca nu va mai chinui cu aceasta postare care e mare fata de cat vroiam... ^^ Hugs si veniti repede cu sugestiile! :)





7 comentarii:

  1. Prefer Raffle :D .Dar și creația e drăguță ! :D Compuneri ! Nu poezii , ok ? :))Vreau să-ți văd creațiile hand-made! :*Dacă faci un Raffle vor fi muuulți participanți, dacă alegi creație nu vor fi chiar atât de mulți.În orice caz, contează pe mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. paaaai, daca contorizezi tu mi se pare chinuitor :)) asa ca raffle ar fi ok.compuneri :-? suna bine, doar ca sa fie o tema accesibila :-? poeziile nu sunt chiar pentru toti :)) deci ii mai greu la poezii.suna bine :*:* abia astept sa vad ce decizi :*eu sunt aici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. TE rog, nu poezii :D In rest sunt de acord cu orice, si cum a zis si Ary, la compuneri sa fie o tema accesibila, nu despre nemurirea sufletului :)) Desi cred ca ar fi o tema interesanta :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu una prefer Raffle. Lumea în general nu se înghesuie foarte mult la concursurile de creaţie, însă un Raffle ar aduce mai mulţi participanţi, făcând reclamă blogului. Însă până la urmă e alegerea ta, orice e bun. Dacă alegi creaţie, te rog să fie ceva accesibil tuturor. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Compuneri, poze sau desene. :) Eu sunt in. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Raffle? Dar daca ai asa inspiratie si chef de creatie si MUNCA, de ce sa nu faci ce vrei? ^^

    RăspundețiȘtergere
  7. Anca, da! Poze.Chiar interesant! :D Îmi place.

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.