joi, 28 martie 2013


Deci,buna dragilor! Da,vedeti bine,pregatesc un nou concurs impreuna cu Gabi de la Cioburi de Vise. Am vorbit noi ce am vorbit si in final vrem sa organizam ceva care va solicita creativitatea,dar in acelasi timp este foarte placut si sper ca o sa va distrati.


Gabi a inceput o rubrica Wreck this Journal si mi se pare o chestie originala! 




Noi vrem sa promovam creativitatea si prin urmare sa o si premiem. :)


Ce trebuie sa faceti? Daca vreti puteti cumpara Jurnalul meu trasnit sau puteti face un jurnal 100% facut de voi!. :) Asa eu si Gabi o sa va putem da provocari saptamanale si incet,incet facem propriul nostru Jurnal Trasnit. Nici eu nu il am,deci o sa lucrez si eu impreuna cu voi si o sa premiem cel mai frumos jurnal,prin poze trimise de voi. Nu vrem sa para complicat,deci daca vedem ca sunt doritori o sa va explicam cum si ce fel facem cu provocarile si fotografiile. Deci?


O putem face si sub forma de challenge,desi poate sunt doritori din persoanele care nu au blog. 





Hands up cine va participa daca facem concursul!

NU E NECESAR SA AI BLOG CA SA PARTICIPI!
POZELE O SA NI LE DATI PE MAIL IN ACEST CAZ!

App,din cei care au mai citit Fata de Hartie,vreau sa aud si eu opinia despre sfarsitul cartii. ^^ Puteti vedea recenzia ma jos.

14 comentarii:

  1. Me , I already have 2 fingers up :D

    RăspundețiȘtergere
  2. eu incerc dar nu promit nimic , am multe pe cap saptamanile astea

    RăspundețiȘtergere
  3. Vă mulțumim ! Pare un început promițător !

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am inteles aproape nimic dar sigur ma bag :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand o sa incepeeeti?Stiti, eu plec la Cluj o saptamana [de duminica] si nu cred ca pot intra pe blog sa vad provocarile :|...

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa vedem cati participa. Am vrea sa incepem din saptamana altfel,dar poti sa le recuperezi avand in vedere ca ne-ai anuntat. Poti sa le faci dupa. Plus ca o sa fie o saptamana la dispozitie pentru a face provocarile,dar cum a, zis poti sa le recuperezi mai incolo,dar sa nu ramai prea mult in urma.

    RăspundețiȘtergere
  7. mie mi-ar placea desi nu prea ma descurc, insa ar trebui sa dati voie si celor carenu au blog...eu una nu am ..

    RăspundețiȘtergere
  8. E ok. Ma bucur ca si cineva fara blog vrea sa participe. In acest caz imi vei trimite mie pozele sau Gabrielei. :) Noi punctam creativitatea si ideea. Nu toata lumea are talent la acest lucru,dar apreciem mult ideea. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Scuze,daca am explicat prost. O sa fiu mai precisa cand fac lansarea oficiala,ca sa zic asa a concursului.

    RăspundețiȘtergere
  10. as vrea sa particit si eu!! dar nu am blog !!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cum i-am zis si lui Catalina,este ok. Ne trimiteti pe mail pozele cu jurnalul si daca ne lasati le si putem posta. Nu e necesar sa ai blog ca sa participi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bag si eu. Am niste jurnale in plus si chiar nu aveam ce face cu ele. :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Saptamana viitoare incepem sa dam provocarile,dar o sa mai facem un anunt oficial inainte cu reguli,ce trebuie si restul. Datorita probemelor de la pc-ul meu o sa mai intarzie un pic.

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.