sâmbătă, 9 martie 2013

           Buna dragilor! Nu stiu daca mai e cineva pe aici,dar ma gandeam sa va zic si eu repede,repede impresiile mele de la Eurovision. Eu una detest Casa Presei,nu imi plac deloc!!! Versurile sunt ok,dar muzica nu e deloc in favoarea lor.


              Bine,daca tot am inceput cu critici negative nici Cezar nu mi-a placut!!! Lume,adineauri (cand scriam eu) am auzit ca Cezar era primul in preferinte,apoi Casa Presei si apoi Luminita Anghel cand au aratat tabelul la inceput.Frate,ne facem de ras la Eurovision daca se duce Casa Presei sau Cezar. Nu o sa fim votati si iesim din nou pe ultimele locuri! Trebuie sa vedem mai departe de tara noastra-ce le-ar placea si europenilor. Nici nu mai pun vid lui Cezar ca fac postul prea lung. :))
               Ce mi-a placut:
                 1.Luminita Anghel a fost o prezenta placuta si impunatoare. Foarte eleganta si vestimentatia mult mai buna decat in etapa precedenta. Reprezentatia ei mi s-a parut mult mai buna decat in semifinala. Eu zic ca avem sanse mari cu ea daca ne reprezinta. Sper sa fie votata. Eu vreau ca ea sa castige.


                    2.Electric Fence super. Foarte funny si happy prezentarea. Ei tot timpul imi creeaza buna dispozitie.



                   3. Tudor Turcu e fost ok,desi ii lipseste ceva cantecului. Oricum mie imi place la nebunie cantecul lor. Vocea lui e pur si simplu geniala!







                 4. Renee Santana mi-a placut si ea. :) Mie mi-a placut bluza ei. :)) A cantat si bine...A fost mai ok decat celelalte cantece.




        Voi ce credeti? ^^ Poate o sa pun un update cu viitorul castigator.Votati cu cel care credeti ca poate castiga Eurovisionul. Hugs!






6 comentarii:

  1. Mie mi-ar fi placut sa se duca Tudor Turcu. Chiar mi-a placut melodia lui. Am fost putin socata cand am vazut tabelul cu voturile publicului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie nu mi-a placut niciuna dintre melodii. :)Deci dupa parerea mea, oricum ne facem de ras. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu-mi vine sa cred ca a castigat Cezar. Total shock! Si eu credeam ca o sa fie votat mai mult Tudor Turcu si voturile juriului au fost cam mici. Uff,asta e!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum ca se duce Cezar,sigur o sa fim coada clasamentului. Un alt an de rusine al Romaniei la Eurovision.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sincer, nu prea aveam de unde alege... eu vroiam mult sa se duca Renee Santana, dar asa nici melodia ei nu era cine stie ce.Si sincer, mie chiar imi place de Cezar si m-am bucurat destul de mult cand il vedeam cat de fericit e. In schimb, pe Luminita Anghel nu as fi votat-o nici sa fi avut 100 euro credit. Nu pentru ca nu are voce sau ca melodia ei nu ar fi fost ok, ci pentru ca o vedeam cum o roade invidia, se vedea pe fata ei ca moare ca nu e pe primul loc. Acuma gata draga, daca a fost si ea o data la Eurovision, e ea miezu'. O vedeam cum facea cand a intrebat-o prezentatorul ca ce crede despre clasament, si ea gata "Nu te auzeam, cantau baietii astia din spate melodia mea" Duuuute tu cu fitele tale de Buftea. Electric Fence mi s-a parut tiganie si Casa Presei... o doamne, DE CE I-O FI VOTAT LUMEA?! Ce drac de melodie au avut de au luat atatea voturi, cred ca numai bosorogii i-au votat... si avem muuulti dinastia in Romania.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fiecare cu opinia lui Ella. :) Mie mi-au placut cantecele care le-am pus sus. Cezar are o voce buna,lucrata,dar o astfel de reprezentatie pentru Eurovision unde participa foarte multe tari bune nu mi se pare ok. Intradevar, e ceva mai deosebit ca sa zic asa dar asta nu inseamna ca e bine. Mie nu-mi place prea mult popul asta cu opera. Si cand aud un barbat cu o voce asa de subtire pur si simplu nu-mi place. Mi se pare un domeniu care trebuie sa ramana al femeilor. Mi-ar fi placut sa sustin Romania oa Eurovision,dar pur i simplu nu pot cu un astfel de cantec. Nu-mi place deloc. Cat despre Luminita Anghel mi se pare corect ca are fite dintr-un anumit punct de vedere. Ea a ajuns sus,e o femeie care a obtinut ceea ce vrea de la viata si este si o buna cantareata. Atitudinea ei era sa din cauza ca era sigura pe ea. Mie imi pare rau ca nu a luat ea. Sigur am fi ajuns sus cu,cantecul ei. Juratul care nu i-a dat nici un punct cred ca ar fi trebuit luat la intrebari. Eu ti-am zis opinia mea. Pana la urma gusturile nu se discuta. :)

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.