duminică, 3 martie 2013

              Buna dragilor! Ma bucur ca va tenteaza concursul si astept cat mai multi participanti. :) As vrea totusi sa fiti sinceri sa va inscrieti o singura data,nu de pe doua emailuri. Am deja un participant care a facut asta si o sa-i sterg intrarile extra. Nu doresc sa dau nume,dar asa mi se pare corect. Esti un singur om, participi la un singur formular,nu cu doua emailuri si completezi de doua ori raffle-lul. Daca respectivul citeste il rog sa-mi inteleaga decizia si i-am pastrat emailul dupa care are cele mai multe intrari.Daca vrea dovezi imi gaseste emailul la contact. Nu vreau sa mi-o ia in nume de rau,dar il rog sa inteleaga situatia. Eu verific intrarile. Ne auzim mai incolo astazi cu o noua postare! :)

P.S. Furelise mi-a comunicat ca nu are ereader si eu cartea Defiance o am doar in format epub asa ca,am hotarat,fiind castigatoare, sa-i ofer 4 intrari extra la acest concurs avand in vedere ca nu poate beneficia de premiu.







5 comentarii:

  1. Mi se pare corect să-i ştergi intrările extra. La urma urmei, toată lumea munceşte şi trebuie să avem toţi aceleaşi şanse.Cărţile în format epub pot fi citite şi de pe PC, folosind aplicaţia Adobe Digital Editions 2.0 . ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ralu pentru informatie! Eu una nu stiam de program. Avand in vedere ca deja am adaugat intrarile si deja am vorbit cu furelise o sa las asa. O sa tin cont de sugestie pentru cocnursurile viitoare. Oricum,acum am si format Epub si PDF.

    RăspundețiȘtergere
  3. Corect. Și eu aș face la fel în locul tău. :)

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.