marți, 5 martie 2013

...I'm listening to...



10 comentarii:

  1. ADOOOOR melodia asta de la Dima Bilan <333 Si Never let me go (parca asa era...).

    RăspundețiȘtergere
  2. Eram OMG cand am aflat ca a castigat Eurovisionul. Urmaresc concursul in fiecare an. Cel putin internationalele. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu la fel... eu strigam prin toata casa de la inceput ca el o sa castige, parintii mei tot ziceau NUUU, N-ARE CUM si dupa aia cand au vazut si ei ca au castigat, nu se mai indoiesc de mine =))))Apropooo... ti-am zis ca practic ma inec in carti de facut recenzie la ele. Ce zici daca, atunci cand mai primesc cate un e-mail de autori, sa ii trimit la tine, pana mai termin si eu cu ale mele? Ti se pare ok? :) Daca iti surade cartea accepti, daca nu, nu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Well,suna bine. Momentan am o carte mai urgenta asa care mi-e cam greu sa o citesc apoi mai am una cu multe pagini pana la sfasrsitul li aprilie si una pana la jumatatea lui mai. :)) Daca o termin pe asta urgenta care ma omoara fiindca are vocabular un pic greoi cred ca este ok sa ii trimiti la mine. Sper doar sa am timp destul. Acuma depinde si de lungimea cartii. Pai sunt de acord ^^ Mersi de oferta! Intrebare: Ai facut deja asta? :)) Chiar azi am primit o cerinta...

    RăspundețiȘtergere
  5. Uh, ce frumoasa melodie! :X :X :X O adaug urgent in playlist! ^^

    RăspundețiȘtergere
  6. Dar de ce ai timp limitat? Eu mereu le zic ca o s-o termin cand o s-o termin, sa nu ma grabeasca pentru ca mai am si altele si inteleg.Si daaaa... ma mir ca ti-a dat mail asa repede =)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai am una unde autoarea m-a rugat daca as putea sa o termin pana la finele lui aprilie. Apoi o am si pe cea de la blog tour Descendant si asta urgenta doar vreau sa o termin mai repede. Daca o las acolo nu stiu cand ma mai apuc de ea... Imi place dar imi e un pic greu sa o urmaresc din cauza vocabularului fiindca mai caut si eu acolo un cuvant cand nu se intelege din context. Plus ca am cerut si un interviu autorului dupa ce termin de citit cartea si era chiar entuziasmat. Nu-mi place sa las oamenii sa astepte.Cand am vazut emailul eram Ceeeee? Incepuse asa direct: Hello I request cutare cutare cutare :)) Ma speriasem asa de seriozitatea omului. Cu cei care am mai vorbit erau mai friendly si restul si faceam si glume. This was the first serious person. :)) Well i-am zis ce zici si tu,cand o termin o termin acum sa vad fiindca eu tot friendly am ramas. Era si un scris serios :)) deci ma speriasem un pic la inceput si cartea suna ok. Mersi!!!! Logic ca o sa te tin in contact cu eventuale sanse de a recenza carti misto. ^^ You're my sister! Hai ca am facut chat aici si dezvaluim oamenilor tacticile noastre de a prelua blogosfera. :)) Nu te-am mai vazut pe mess... Eu stau pe invisible most of the time so daca ai chef da un buzz sa vezi daca sunt on. Sper sa intri cat mai curad fiindca chat-ul de aici e prea lung. :)) Big hugs sister!!! ^^

    RăspundețiȘtergere
  8. Fii atenta ca sterg mesajul dupa ce il citesti fiindca e prea luuuung...

    RăspundețiȘtergere
  9. Ok :)))) Pai eu nu prea stau pe mess, dar mai intru ca sa vorbim noi doua, daca e :)Si de obicei sunt destul de seriosi autorii din cate am observat sau am avut eu 'noroc' de multi dinastia... Dar am avut si unii extreeem de entuziasmati, mai ales cand le ziceam ca da, vreau sa le citesc cartea.Ceee tactici, ma mir ca vin autorii la mine, inca nu-mi vine sa cred :))) Habar n-am ce tactica oi avea, dar o sa continui, ca vad ca merge treaba, SI INCA CUM.

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.