marți, 12 martie 2013

... I'm listening to...






This is a romanian song! ^^


~


RO: Va multumesc mult pentru opiniile frumoase de ieri. In primul rand nu ma asteptam sa comenteze atatea persoane si majoritatea erau si mari si ma bucur ca v-ati zis opinia. Ma bucur ca nu va suparati daca scriu in engleza. Multumesc mult se sustinere! M-ati emotionat la propriu. Nu am putut sa dorm dupa ce am vazut comentariile si am raspuns la o parte din ele de abia dimineata si acum dupa scoala. Cand sunt fericita nu pot sa dorm! :)) Hugs si ne mai auzim! :) Simt ca vreau sa impart si altora bucurie,deci o sa ma gandesc un pic daca am timp si lucrurile necesare pentru asta!


8 comentarii:

  1. :)) Eu când sunt foarte fericită cânt ca o nebună :)) Mă bucur că tu te bucuri :) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu plăcinte! ^-^Ăm, nu poți dormi când ești fericită? =)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Stiu sentimentu ala cand se intampla ceva frumos pe blog (orice blog) si ahh, lumea parca e mai buna, si mai diferita si mult mai frumoasa.Eu cant sunt atat de fericita, zambesc pur si simplu si ah, uneori, dau muzica la maximum si incep sa dansez prin casa. *Melodii romanctice, altfel nu se poate*

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,le am si cantatul,mai ales in baie. :)) Sau cand sunt fericita si vreau sa se termine ora incep sa ma bâțâi(mie cam lene sa folosesc diacritice,dar am pus ca sa intelegi). Sau incep sa rad fara motiv. Zici ca sunt nebuna,dar una fericita.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da,da...e ciudat stiu. Nu ma culc trista ca sa pot sa adorm :)) Gen cand o fericire spre euforie,mai ales cand e surpriza incep sa ma fatai in pat,pun muzica pe intuneric fredonez,imi imaginez vise cu crush-ul meu sau vacanta ideala. :)) Mintea mea e plina de fericire si energic si nu pot sa orm decat dupa cateva ore buna de consumat energie ascultand muzica.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da exact,exact :) Asta mi se pare partea frumoasa din a fi blogger. Dai,dar si primesti. Parca ti se inunda inima de fericire. ^^ Nu se poate fara muzica la maximum in casa in astfel de momente.

    RăspundețiȘtergere
  7. E bine așa! =)) Mi-ar plăcea să nu pot dormi de fericire! =))

    RăspundețiȘtergere
  8. =)) E super,dar uneori te prinde in timpul scolii. Eu ieri nu am dormit si azi am dat test la fizica. O.o Am reusit sa ma "inspir" si am reusit,dar oricum este super sa nunpoti dormi de fericire. ^^ Ai vise frumoase cand adormi!

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.