marți, 9 aprilie 2013




Buna dragilor! :) Well,ma gandeam sa anulez concursurile de la book blitz-uri din cauza lipsei de participanti.


Asta depinde doar de voi pana la sfarsitul zilei de maine. Daca nu am macar 20 de intrari eu le inchid. Mi se pare un pic aiurea sa trimit organizatoarei un castigator din nici macar 10 intrari,sincer. Ma rog poate va mai ganditi.


Apasati pe imagini pentru link-urile spre post unde puteti lasa comentarii.








a Rafflecopter giveaway








a Rafflecopter giveaway





Ieri le-am facut fetelor de pe blogul My World of Books(Denisa si Madalina) un design nou. :) Primul care il fac unei alte persoane. Am vazut ca au anuntat ca au si primii lor 30 de followeri si vroiam sa le felicit si sa se tina de blogging ca sa aiba un site mare si frumos. Mult succes fetelor si eu oricum o sa va urmaresc.
Click pe imagine sa intrati pe site-ul lor.












4 comentarii:

  1. Aww vai primul design a fost pentru mine? Ma simt asa importanta :)) , Innca o data mersi e suuper :XMultumim, my sis :*Eu particip deja la concursuri , sper sa vina mai multi participanti . HUG >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu particip. Nu le anula. Poate vin mai multi participanti. Trebuie sa mai vina. Nu-ti face probleme. ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu placere. :)Si eu sper sa vina mai multi.Hugs back!

    RăspundețiȘtergere
  4. Problema e ca am pus posturile mai de mult. Mai aveau doar cateva zile de inscriere,dar le-am prelungit eu azi. Sper sa mai vina sincer! Nici eu nu ma simt bine sa le anulez,dar asta e.

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.