duminică, 7 aprilie 2013



            Ma pierd si zbor incet printre picurii de ploaie ca un dansator agil, lasandu-mi gandurile in spate ca un alt om sa le poarte. Simfonia cerului isi revarsa cugetul puternic pe pamant, lovind fara mila cu lacrimile ingerilor. Ascult si ma las acaparata de sentimentul de singuratate, tristete fiind imprastiata in aer de catre fantasmele trecutului. Ploua,doar atat.








               Am schimbat din nou aspectul site-ului fiindca ma plictisisem de celalalt. Parca imi place mai mult asta,dar si celalalt era mai fresh asa. :) Voi ce credeti? Cu ocazia ploii care imi place si ma face sa ma intreb de ce nu am si un prieten ma linisteste si am chef de citit, am zis sa fac un concurs fulger si eu. Pun la bataie doua ebook-uri in format epub. si pdf.,mai exact 










Cerinte:


1. Sa urmariti blogul via GFC, Bloglovin sau email.(una din ele)


2. Un mic joc: Primul lucru care se afla in stanga ta te apara de ploie.





Lasati un comentariu care se includa felul in care ma urmariti si raspunsul la joc.:)


Optional(nu va aduce intrari in plus,dar vreau sa aflu parerea voastra):


Ce ati vrea sa schimb sau sa adaug la blog?





Concursul tine pana maine la miezul noptii.


Castigatorii vor fi alesi in functie de numarul lor prin biletele sau random.org.


Mult noroc! :)





P.S: Mai am cateva concursuri in desfasurare si le puteti gasi pe pagina Giveaways/Concursuri.


In majoritatea puteti castiga ebook-uri dar si un semn de carte super. :)


Frailties of the Bond se termina asta-seara. Veniti sa va inscrieti! Si eu am primit cartea si mi se pare buna,in ciuda comentariilor care le-am mai auzit. O sa-i fac recenzia curand.

11 comentarii:

  1. Vai cat e de tare noul aspect nush dak imi place mai mult ca celalalt dar imi place si asta , si eu am schimbat si numele blogului si aspectul :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata superb blogul, nu cred ca ai mai avea ce sa ii adaugi :DGfc:AwakedPrimul lucru din stanga mea este o perinuta, nu stiu cum m-ar putea apara de ploaie dar merge si asa:))

    RăspundețiȘtergere
  3. GfC : Eny eNyPrimul lucru din stanga mea este o boxa deci nu stiu cum m'ar putea ajuta de ploaie dar tot e mai bine decat nimic :))

    RăspundețiȘtergere
  4. E mai misetrios asa...si eu tot schimb pe aspect.Deja e obsesiv :))GFC: BuburuzaBiaPrimul lucru la care m-am uitat in stanga era un ficus. :)) Are frunze late si destul de mari, deci ma poate apara de ploaie.

    RăspundețiȘtergere
  5. GFC: LorenaPrimul lucru care se afla in stanga ta te apara de ploaie:telefonul. Presupun că aş putea suna pe cineva să-mi aducă umbrela...Blogul e perfect aşa cum e şi NU are nevoie de niciun soi de schimbare.:x

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC:Madalina BoboceaSi primul lucru din stanga mea: capsatorul =)) Cred ca as putea capsa picaturile de ploaie :))

    RăspundețiȘtergere
  7. GFC: Alexandru BabanPrimul lucru in stanga mea sunt niste dosare, daca le-as pune pe cap probabil m-ar ajuta cat de cat sa nu ma ploua:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte simpatic noul aspect! Să îl stăpâneşti sănătoasă! ^^

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur ca v-ati inscris. Nu stiti cat am putut sa rad de unele raspunsuri,mai ales al lui Madalina. =)) Vreau sa va multumesc si pentru pareri. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Gfc:Andreea IliePrimul lucru care se afla langa mine e telecomanda,dar nu stiu daca as putea sa opresc ploaia cu ea:))

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.