joi, 4 aprilie 2013




Heya! :) Deci,in sfarsit anunt oficial concursul "Jurnalul de Traznit" unde am schimbat un pic cerintele si ce trebuie sa faceti. Eu si Gabi ne-am tot batut capul cum si ce fel,ca sa iasa bine si speram sa fie cati mai multi participanti ca atunci cand ne-ati confirmat dorinta voastra si nu numai. Sa vina cat mai multa lume! :)


Am dori sa cititi tot ce scrie,ca sa intelegeti exact ce se cere.





Cerinte:


1. Sa urmariti Cioburi de Vise si blogul de fata,Books and Coffee(in cazul meu aveti mai multe posibilitati in coloana din stanga).


2. Sa aveti +13 ani si sa fiti domiciliati in Romania.


3. Puteti sa va inscrieti oricand doriti cat timp tine concursul.


4. Nu trebuie sa aveti blog ca sa participati!





Ustensile:


- 1 caiet mic


- creion,pix,creioane colorate,carioci,ce vreti


- inspiratie





Regulile jocului:


1. O sa faceti un junal 100% hand-made. A nu se confunda concursul cu Jurnalul meu Traznit,care noi nu l-am mai inclus,dar ne placea numele.


2. Sa tineti cont de provocari. Chiar daca aveti voie sa va inscrieti oricand pe toata durata concursului,nu vrem sa omiteti provocari.


3. Provocarile vor fi anuntate VINEREA!


4. Fiecare persoana are propria personalitate si imaginatie,deci il va face diferit. 


5. Se puncteaza ideea si originalitatea. Vom tine cont de faptul ca nu toata lumea are talent la desen si nu vom puncta asa de mult aspectul,dar si noi vom incerca sa facem provocari accesibile.


6. Vom incerca sa tinem evidenta punctajelor in fiecare saptamana sau a clasamentelor.


7. Avem nevoie de poze cu provocarile respective. Nu trebuie sa aiba cea mai miraculoasa claritate,dar sa inteleaga ceva din ele.


A. PENTRU BLOGGERI


Am dori sa le publicati pe blogul personal,daca se poate alaturi de banner-ul concursului la inceputul fiecarei postari din cadrul concursului si eventual cu un link catre noi organizatoarele la postul concursului(adica asta) pentru alte persoane care ar vrea sa se inscrie. Ne cerem scuze,daca cerem cam mult,dar ne este greu sa postam noi toate fotografiile de la fiecare participant. Speram sa intelegeti! 


B. PENTRU CEI FARA BLOG


Am dori ca fotografiile sa ni le trimiteti fie mie,fie lui Gabi pe email,ca sa putem sa le postam pe blogul nostru. Scrieti la subject ceva despre concursul cu jurnal sau ceva,ca ne prindem noi. :)


Email-ul meu: hogof_hg@yahoo.com


Emai-ul lui Gabi: gaby11_98@yahoo.com


8. SA VA DISTRATI!




Premii(asta asteptati nu?) ^^


Pai o sa va mai tinem in suspans asa un pic. Don't blame us. Vrem sa facem poze la totul cand terminam,oricum in principiu oferim:


PREMIUL I - o carte+swag-uri


PREMIUL II- swag-uri 


PREMIUL III - amazing ebook pack(sper sa iasa asa)


Am vrea sa va premiem pe toti. Chiar am vrea,dar inca nu avem aceste resurse,desi noi avem pregatite in sacii nostri de cadouri niste surprize si pentru cei care nu vor reusi sa se claseze in top 3. Nu vrem sa va lasati si dorim sa va ambitionam ,incercand sa rasplatim eforturile tuturor. Chiar sunt niste surprize frumoase,care abia astept sa vi le comunic!





Concursul o sa tina cam o luna si ceva,avand in vedere ca vom da 5 provocari pe saptamana si incercam sa facem un caiet mai plin asa. :) 


Daca sunteti draguti,am dori sa lasari un comentariu cu felul in care ne urmariti pe amandoua, daca aveti blog sau nu,email-ul ca sa stim cine cum sunteti si sa ziceti ca participati. :) Am vrea sa ne facem o idee de cati oameni participa la concurs. Oricum poate o sa mai vina pe parcurs.


Asta s-ar putea numi deschiderea concursului.


Speram ca va place suntem gata sa fim uimite! ^^


Ne vedem maine cu provocarile! :)

27 de comentarii:

  1. Gfc Romina Gianina Particip si eu . sunt curioasa ce se intampla am blog http://rominagianina.blogspot.roo sa fac probabil o noua rubrica in care sa pun pozele

    RăspundețiȘtergere
  2. GFC : Eny eNy Clar ca particip de-abia asteptam :Dam blog: http://denisamada.blogspot.ro/sigur fac o noua rubrica Vai deci sunteti geniale , eu va sustin :D

    RăspundețiȘtergere
  3. GFC! marialalaParticip!! debbea astept!!nu am blog!! :(Ma bucur!! ca faceti acest concurs:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu participppGFC:Madalina Boboceablogul l-a pus deja denisa mai sus *eny*Deci i like it!curioasa sunt :)) maine este prima provocare yeyy :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, particip!Fercalo Larisa-OanaUrmaresc:-prin mail (oanalarisa00@yahoo.com) blogul tau-prin GFC (Larisa Oana) blogul lui GabiMailul meu: oanalarisa00@yahoo.comBlogul meu: oanabooks.wordpress.comPot sa postez despre concurs pe blog? Adica sa imi anunt participarea? sii, trebuie sa scriu si la Gabi ca particip?Aaa, n-am inteles perfect, in fiecare vineri lansati cate 5 provocari, iar noi trebuie sa le indeplinim si sa le punem intr-un post in maxim o saptamana?Aaa, si ma poti ajuta cu un comentariu la postul "De ce citesc?" inscris in concursul Libris? ;))Abia astept ziua de maine! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aaa, mi-am amintit, conteaza ce fel de caiet e?

    RăspundețiȘtergere
  8. Da,poti sa postezi pe blogul tau. Chiar ne-am bucura. ^^ Trebuie sa anunti participarea la unul din bloguri. :) Avand in vedere ca va puteti inscrie pe tot parcursul concursului,puteti sa mai intarziati cu ele. Noi vrem totusi sa tinem o evidenta ca sa ne fie mai usor. Recomandabil si mai organizat ca sa nu pierdeti din provocari ar fi sa le faceti saptamanal. :) Dar nu este obligatoriu. :) Caiet mic,normal. Nimic deosebit.O sa ma uit imediat pe post. ^^

    RăspundețiȘtergere
  9. Logic ca ma inscriu! ;)Gfc (la amandoua):Dragutza Valee ceva daca peste 2-3 zile implinesc 13 ani?ca ziua mea ii poimainemail: pink33_4u@yahoo.comblog: www.imaginationfactoryy.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca este cel mai interesant concurs la care am sa particip. :DGFC:L(-_-)L~Am 15 , deci ...sunt norocoasa:))email:l_mileycyrus@yahoo.comblog: http://weheartbookz.wordpress.com Si mult succes tuturor. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu are nimic. ^^ Si,desigur, La multi ani!!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. trebuie sa avem caiet mare sau mic???

    RăspundețiȘtergere
  13. GFC time!Grosaru Roxanaemail: grosaruroxana@gmail.comBLOG :D http://rossyblog.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma inscriu si eu la acest concurs :) GFC (la amandoua) : Dumiemail: icrazykiss@yahoo.comblog: http://b0rninneverland.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Succes tuturor! Este un concurs interesant şi creativ însă, pe lângă faptul că am o perioadă destul de aglomerată, nu m-ar lăsa sufletul să chinui cartea originală sau un jurnal în acest fel :(.

    RăspundețiȘtergere
  17. Este ok. Si pe mine o sa ma doara un pic sufletelul. Nu vreau sa inceapa scoala din nou. O sa am o perioada numai cu teste. Cat le urasc!

    RăspundețiȘtergere
  18. ma inscriu, urmaresc blogul prin GFC:Paun Catalina Cezarina, prin email agnes14181@yahoo.com, nu am blog. Imi plac mult concursurile de creativitate si chiar daca sunt prinsa in 1001 de lucruri nu pot sa imi refuz un rasfat de acest gen:))

    RăspundețiȘtergere
  19. Bucură-te cât timp mai poţi de vacanţă!! Eu de-abia la vară voi avea o vacanţă adevărată :(.

    RăspundețiȘtergere
  20. În sfârșit mi-am făcut și eu curajul să mă înscriu.Urmăresc ambele bloguri prin GFC: Ioana. Iar provocările le voi posta pe blogul meu. Și, sper să nu vă supărați am făcut un fel de ”introducere” în care am postat despre concurs. Ăsta e link-ul http://booksmistery.blogspot.ro/2013/04/nou-prin-bloggsfera.html iar provocările vor fi postate pe același blog. Abea aștept să mă apuc!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ma bucur ca te-ai inscris! Nu ne suparam deloc! ^^ Si alti concurenti au facut asa. :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Mai am timp sa ma inscriu? Daca da, va urmaresc cu GFC: MichikitAm si blog, dar e in engleza. Pot face o pagina separata si sa uploadez acolo pozele? :)www.aminablack.com

    RăspundețiȘtergere
  23. Da,te mai poti inscrie. :) Numai sa iei provocarile de la inceput. Nu conteaza limba in care e blogul. Daca doresti poti sa faci pagina separata. Ma bucur ca vrei sa participi. ^^

    RăspundețiȘtergere
  24. :D Am deja jurnalul. Am facut primul pas :)) Nu e nici o problema, pot sa iau provocarile de la inceput. Cand se termina?

    RăspundețiȘtergere
  25. 1-2 saptamani...am mai vrea sa punem o saptamana in plus dupa saptamana alocata ultimului set,dar inca discutam...

    RăspundețiȘtergere
  26. hei eu am pus jurnalul , completat pe blog si e la eticheta cu numele concursului http://denisamada.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.