marți, 2 aprilie 2013




Buna dragilor! Presupun ca ati auzit de concursul organizat de libraria Libris,o librarie online care ofera o gama variata de carti online,atat in limba romana cat si in engleza. Mi se pare o sansa foarte frumoasa pentru noi, bloggeri,Libris sustinand aceasta comunitate. Desfasurat pana pe 22 aprile,trebuie sa scriem un post cu tema "De ce citesti?" unde trebuie sa afisam 10 argumente care ne sustin ideea. Dragut,nu?


Va urez succes tuturor celor care se inscriu! Si eu o sa fac asta fiindca este sansa frumoasa!





Atunci cand o sa-mi postez raspunsul,as dori sustinerea voastra printr-un comentariu si sa purtam o discutie frumoasa despre aceasta tema. Desigur,ca si eu o sa va ajut pe voi! Oricum daca e sa castig,o carticica sau doua o sa ajunga la voi. ^^


Fie ca cel mai original si creativ raspuns sa castige! :)


9 comentarii:

  1. Bafta. Astept sa-ti vad argumentele! :>

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa te sustin cu siguranta.Eu vreau sa ma inscriu pentru experienta, stiu cum sta treaba cu cele 2 posturi, dar.. ah, nu stiu cum ii anunt pe cei de la Libris ca particip, imi spui? :o3

    RăspundețiȘtergere
  3. Aa, mi-am amintit acum, ai reusit sa iti rezolvi problemele cu laptopul? Vreau concursul ala cat mai repede :o3

    RăspundețiȘtergere
  4. Bafta si tie! Si eu sunt curioasa ce o sa scriu! :)) Trebuie sa fiu inventiva. Mult noroc si tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe cei de la Libris ii anunti pe paginala lor de facebook. Zici ca vrei sa te inscrii si pui linkul cu primul post. La fel faci si la al 2-lea post. :) Da,s-a reparat. O,Doamne... Ce dor imi era de el. :)) Gabi,trebuie sa aleaga premiul! Imediat dupa asta il anuntam oficial.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur! Eu am laptopul de cateva luni si sunt indragostita de el, chiar daca inca am pc-ul, viata mea nu ar fi la fel fara minunatia asta :x ahh, abia astept, dau zilnic refresh paginii blogului tau de cand stiu ca trebuie sa annti concursul :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multă baftă! Poţi conta pe sprijinul meu. ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru sustinere fetelor! :)

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.