vineri, 5 aprilie 2013





Buna lume! Vad ca avem mult feedback pozitiv si asta ne bucura! :)


Cum am promis,acum punem provocarile.


Acesta este un concurs organizat in parteneriat cu Cioburi de Vise


Daca nu stiti regulile jocului,vedeti aici.


Va puteti inscrie si rezolva provocarile pe toata durata concursului.


Pentru fiecare provocare vreau sa lasati doua pagini,chiar daca rezolvati pe una. Ati facut oracole? Atunci stiti cum se face,dar hai sa facem un mic grafic.




Ceva de genul! :D





Hop cu provocarile!!!!! :)


In primul rand,ideal ar fi ca pentru fiecare provocare sa aveti disponibile 2 pagini,dar am pregatit eu niste desene care sper ca o sa va ajute. :))


1.Fa un colaj cu imagini din reviste care sa te reprezinte.


Putin lipici,foarfeca si niste reviste gata de ciopartit.


Avand in vedere ca e prima provocare,lasati si voi o pagina libera la inceputul caietului,cum faceti si la scoala.


Provocarea ar trebui sa vina asa. Ca sa arate frumos la inceput caietul,in rest,celelalte provocari le pueti pune cum vreti,pe o pagina sau pe ambele.




Va rog sa nu luati imaginile de prosta calitate(foarte) facute in paint.


2.Lasati amprenta pe caiet.


Stiti cand eram mici si puneam tempera pe mana si ne lasam amprenta? Ceva de genul puteti sa faceti si voi. :) Desigur,daca aveti o alta idee de a va lasa amprenta pe caiet,e ok.


3.Desenati o linie infinita.


4. Faceti un rebus cu un cuvant-cheie care va reprezinta.(cuvantul-cheie reprezinta cuvantul care iese pe verticala deobicei)


5.Deseneaza-l pe prietenul tau imaginar.(Nu trebuie un desen foarte bun.Doar sa avem o mica idee despre el. Puteti sa faceti si o mica caracterizare despre el daca vreti. Oricum macar sa puneti un nume.) 





Astea sunt primele 5. Sunt curioasa sa vad ce faceti. Hugs! :)













  Pentru neclaritati lasati comentariu sau trimiteti pe email! :)












UPDATE! Din cauza ca am vazut ca sunt niste probleme cu asezarea in pagina,va dau eu unnexemplu despre cum ar trebui sa le puneti. Am zis ca vreau pentru fiecare provocare doua pagini libere,dar nu e obligatoriu sa o rezolvati pe ambele pagini.












Eu de exemplu vreau sa-mi las amprenta doar pe o singura pagina. Voi puteti pe amandoua daca vreti.













Sper sa intelegeti acum! Pentru alte probleme nu ezitati! :)
P.S: Asta e un caiet de forma. Eu inca nu mi-am cumparat un caiet pentru jurnal.

25 de comentarii:

  1. O sa imi fie asa greu sa imi tai revistele :o3Trebuie sa merg acasa sa mi le iau.Aaa, si prima pagina o lasam libera (adica v-a exista vreo provocare in care ii vom face ceva), sau o putem decora cu numele concursului, numele nostru etc. ? Abiaa astept sa am toate cele necesitare pentru rezolvarea provocarilor si sa va arat si voua ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. aaa... cand o sa tai din revista ce trebuie sa tai pot si vedete??

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am inteles ceva ..pentru ampenta las doua pagini si la fel si pt linia infinita sau cum? eu sunt mai grea de cap :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. O puteti decora cum vreti voi. Faceti ce vreti cu ea,dar vroiam ca provocarile sa inceapa dupa prima pagina. Ar fi ok ca jurnalul sa aiba si el un titlu care poate fi pus pe prima pagina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tai si lipesti orice te reprezinta. Daca o vedete te reprezinta si este modelul tau poti sa o pui. Ce tai si lipesti in acel colaj ramane la decizia ta. Poti sa pui si o perna sau o carte, tot ce vrei poti sa faci.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da,pentru fiecare provocare lasi doua pagini libere. Nu e necesar sa le rezolvi pe ambele pagini. Amprenta poti sa o lasi pe una dintre ele. Uff,cred ca fac o poza mai exacta sa va arat,desi nu mi-am cumparat caietul inca.

    RăspundețiȘtergere
  7. azi nu o sa am timp,dar de maine incep.si ce noroc ca eu am chestii decupate din timp ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-am cumparat azi dimineata un caiet, are ceva daca e cu arcuri?

    RăspundețiȘtergere
  9. :) Abia astept sa-ti vad colajul!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu chiar. Numai sa nu-ti fie greu daca vrei sa faci o provocare pe doua pagini. :) Sincer si pe mine ma batea gandul sa-mi iau unul pe arcuri. Trebuie sa merg si eu acum,dimineata,la librarie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ahh, si inca ceva, pot sa decorez copertile caietului? Sunt prea monotone asa albastre.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sigur. Poti sa faci ce vrei pe ele.

    RăspundețiȘtergere
  13. si pe langa linia aia si pretenasul nostru si pe langa colaje si amprente putem decora cu paiete sau ceva sclipici si nasturi si alte prostioare care ne trec prin "pepeni"?;)) mi se pare ca ar fi prea monoton numa o linie cat casa sau numa o amprenta pe mijlocul paginii :P

    RăspundețiȘtergere
  14. Da,puteti. Fiti cat mai creativi! ^^

    RăspundețiȘtergere
  15. Trebuie sa enumeram provocarile, neaparat?Ahh, si dupa cele 5 provocari, pot scrie pe o foaie in jurnal despre cum am facut provocarile, blablabla.. ? Scuxe ca te inebunesc cuintrebari, dar nu vreau sa fac nimic gresit.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ar fi mai usor sa stii ce faci sau ce provoare ai facut... Macar un pic mai mic scris sa fie intr-un colt,dar mi se pare mai dragut asa. :)Nu inteleg a doua intrebare. Poti sa explici un pic mai bine? ^^NU-i problema. Pune cate intrebari vrei. Ma bucur ca te implici asa de mult in concurs.:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Ceea ce am facut/fac (ex: colaj, amprenta, rebus), am scris. Eu ma refeream la enumerare cu numere. Exemplu: Inaintea denumirii primei provocari, respectiv colaj, trebuie sa scriu 1 ? Cat despre a doua intrebare.. Sa vedem, incerc sa iti explic, sincer nici eu nu as intelege daca cineva m-ar intreba ce am intrebat eu. Decii, voi dati saptamanl cate 5 provocari. Dupa ce rezolv cele 5 provocari, pot destina (cred ca asa se spune) o pagini gandurilor? Sa fie chiar precum o pagina de jurnal, sa scriu cum am facut acele provocari, ce am simtit in timp ce le faceam. O pagina care sa nu intre in concurs, dar sa existe intre cele 5 provocari saptamanale pentru a imi aminti clipele petrecute muncind la ele peste ani cand il voi rasfoi. S-a inteles ceva sau nu am talentul de a explica bine?

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu e nevoie de numerotare. :)Acum am inteles intrebarea. Sigur,daca vrei asta poti sa o faci. E frumoasa ideea sa-ti lasi gandurile dupa provocari. ^^

    RăspundețiȘtergere
  19. Da! Scuze am uitat sa-ti raspund. O sa fiu mai atenta. I le-am trimis si Gabrielei. Multumim mult ca te-ai inscris!!!!^^ Imi plac ideiile tale. O sa postam in curand ce ai facut tu.

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc, a fost realizat ieri la foc automat, eu sunt in ultimul an la facultate si sunt cuprinsa de febra examinarilor...si m-a lovit si o raceala asa ca am simtit un moment de respiro dupa ce l-am realizat si o relaxare, m-a destins

    RăspundețiȘtergere
  21. Pai mult succes la facultate! :)) Ma simt asa de mica. Apreciez faptul ca te-ai inscris la concurs, desi ai atat de mult de invatat pentru examene. Multa sanatate fiindca ai nevoie. Ma bucur ca te-a relaxat sa faci provocarile. Noi am facut acest concurs ca sa ne distram si sa avem o amintire frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.