vineri, 12 aprilie 2013




Heya! Inca un set de provocari care sper sa va placa!


Va pueti inscrie pe toata durata concursului.


Nu stii despre ce e vorba in acest concurs? Apasa aici.


Primul set de provocari, daca nu l-ati facut, il gasiti aici.





Mi-au placut rezolvarile de saptamana aceasta si inca mai astept sa vina. :D





Acum avem:


1.Deseneaza/scrie cu mana stanga.


2. Arata-ne un lucru care iti doresti.(Aici aveti liber la imaginatie,desenati,faceti poza,decupati,orice vreti. Vrem sa fim surprinse.)


3.Franjureaza o foaie(evident din caiet).


Ca sa intelegeti-cam cum este la foaia aia verde.




4. Faceti o pagina unde puneti etichete(Aveti o eticheta de la o bluza sau ceva? Nu o aruncati,lipiti-o aici. O sa jurizam la sfarsitul concursului aceasta provocare,dupa cate etichete ati pus.)


5. Spune 5 lucruri care te obsedeaza.(aveti spirit liber la fel ca la 2,aveti voie sa folositi mai multe pagini daca vreti)





Cam asta e! Speram ca va plac si spor la lucru! :D

19 comentarii:

  1. super tare!imi place a doua provocare si a 5-a :)) ;)deabia astept sa ma apuc;)

    RăspundețiȘtergere
  2. si la punctul 2 avem voie numai un obiect sa desenam? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Da. Unul singur. Poti sa lipesti imagine sau sa desenezi sau ce-ti mai vine prin minte. Esti libera sa alegi. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa verific mai des cumparaturile de acum :)) Sa fur etichetele :>Si o sa le stresez zilnic pe colege sa mi le dea, avem voie da? Frumoase provocarile :) Ne-ati dat ceva de lucru ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu inteleg la ce etichete va referiti? etichetele de carton de la bluze, pe care mai sunt trecute si preturile nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Da. Cele pe care sunt trecute preturile. :) Nu cele de la bluza de la spate,cusute acolo.Scuze ca raspund tarziu...Abia acum am intrat pe blog. Acum am vazut si celalalt comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  7. E ok. :)) Atata timp cat va mareste colectia e bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. bine ca m-ati oprit din ciopartitul hainelor celorlalti membri ai familiei mele:))

    RăspundețiȘtergere
  9. la ultima provocare putem sa punem mai mult de 5 lucruri??

    RăspundețiȘtergere
  10. Am zis 5. Mi se pare ok sa puneti doar atatea. Cele mai importante.

    RăspundețiȘtergere
  11. am o mica problema..eu sunt stangace ce fac?! :)):)) fac cu dreapta?:D

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) scuze,ar fi trebuit sa precizam si asta dar nu ne-am gandit ca unii ar putea sa fie stangaci deja.... Da,fa cu dreapta. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. La numarul 5, lucrurile carene obsedeaza = lucruri de care suntem dependente? :-??

    RăspundețiȘtergere
  14. Am postat si eu rezolvarea acestor provocari:http://oanabooks.wordpress.com/2013/04/27/jurnalul-de-traznit-al-doilea-set-de-provocari-rezolvat/Sper sa va placa!

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.