marți, 9 aprilie 2013




Nu stii ce e acest concurs? Apasa aici pentru detalii.


Va puteti inscrie pe toata durata concursului.


Buna dragilor! Deja am primit cateva provocari facute!


Rossy - Rossy Blog


Andrei Ioana - Born in Neverland





Si le-am primit si de la Paun Catalina Cezarina care nu are  blog,deci le postez aici.


Are un simt dezvoltat al umorului :)). Mi-a trimis un email foarte frumos unde imi explica ce e imagini in caz ca nu se vede bine. 





Ea si-a si decorat copetile jurnalului. Puteti sa faceti si voi asta daca vreti. E jurnalul vostru pana la urma. :)





 








1. 1.Fa un colaj cu imagini din reviste care sa te reprezinte.







Asta mi-a placut in mod deosebit din tot colajul:


"In epoca iPadului cartile nu sunt lasate sa doarma pe rafturi. Se deschid noi librarii in oras. Iar povestile scrise devin pretext cultural pentru evenimente."





2.Lasati amprenta pe caiet.




Speram totusi ca a meritat sa folosesti atata sare de lamaie. :))





3.Desenati o linie infinita.







4. Faceti un rebus cu un cuvant-cheie care va reprezinta.







5.Deseneaza-l pe prietenul tau imaginar.




 Aici e descrierea care nu se vede in imagine.


Cam asa arata prietenul meu imaginar. Este o biluta colorata si pufoasa, tot timpul cu zambetul pana la urechi, cu mai multi dinti decat ar trebui in mod normal, cu limba mereu scoasa si pus pe sotii,extrem de glumet citeste numai carti comice in genul: Doctor Proctor si pudra pentru parturi sau Benzi desenate. Vorbesc cu el doar atunci cand sunt trista si vreau sa ma binedispun. El rade tot timpul si niciodata
nu creste si nici nu imbatraneste, varsta lui fiind mereu de 3 anisori.





Multumim tuturor participantilor! Abia astept sa vad si celelalte jurnale.




12 comentarii:

  1. sunt foarte dragute!! se vede ca au muncit la ele! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Saptamana asta o sa pun si eu la mine pe blog rezolvarile

    RăspundețiȘtergere
  3. Am inceput :D http://rominagianina.blogspot.ro/p/jurnalul-de-traznit.html

    RăspundețiȘtergere
  4. :-) eu si spa cu tempera:-) , ma bucur mult ca va place, de abea astept urmatoarele provocari traznite

    RăspundețiȘtergere
  5. Toata lumea munceste la jurnal si ne bucuram ca se implica. ^^

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce dragut! ;))Eu mai am de desenat prietenul imaginar si dupa o sa va arat ce mi-a iesit.

    RăspundețiȘtergere
  7. hei!si eu m-am gandit la rebus sa pun cuvantul creativa!cred ca mai multa lume s-a gandit la acest cuvant.....Si la prietenul imaginar,trebuie neaparat sa-l si descriem?

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu,neaparat! :) Cezarina a ales sa faca asta! Nu e obligatoriu...

    RăspundețiȘtergere
  9. Aici rezolvarea mea: http://oanabooks.wordpress.com/2013/04/10/jurnalul-de-traznit-primele-provocari-rezolvate/ Recunosc ca nu sunt deloc buna la facut poze :)) Totusi, sper sa se inteleaga, mai ales ca am mai "tradus" si eu ;))

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.