vineri, 19 aprilie 2013




Nu stiti despre ce e vorba? Intrati aici sa vedeti despre concurs.


Va puteti inscrie pe toata durata concursului.





Rezolvari primite de la Paun Catalina Cezarina





1.Deseneaza/scrie cu mana stanga.







2. Arata-ne un lucru care iti doresti.







3.Franjureaza o foaie.










4. Faceti o pagina unde puneti etichete.







5. Spune 5 lucruri care te obsedeaza.









Cezarina a inteles 10 lucruri,dar asta e. Fiti un pic mai atenti data viitoare! :)





Cam atat am primit pana acum... Urmatoarele provocari s-ar putea sa intarzie un pic.


O sa fac o postare scurta mai tarziu de ce nu am prea scris zilele astea si restul.

8 comentarii:

  1. Eu mai am sa fac decat provocarea cu etichetele si tot nu gasesc timp sa o fac sau etichete :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am mai pus etichete intre timp:-) o sa va mai trimit un update la acea pagina. Iar in privinta lucrurilor care ma obsedeaza le puteti lua in considerare pe cele de pe o pagina iar de pe a doua sa nu o luati in considerare sau invers.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări și baftă tuturorrrrrr ^.^

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei, are ceva daca intarzii cu rezolvarea? Am pregatire pentru doua concursuri importante pentru mine, iar timpul nu imi mai permite sa fac si altceva pe langa aceste pregatiri, teme si blog.

    RăspundețiȘtergere
  5. E in regula. Poti sa faci provocarile pe toata durata concursului. Nu trebuie neaparat de o saptamana pe alta.

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.