luni, 15 aprilie 2013


 Heya! Presupun ca toti ati vazut noul trailer Catching Fire si este asa de OMG!


Doar ca sa ma asigur,il pun aici desi mie imi place sa dau replay!!!





[youtube http://www.youtube.com/watch?v=jyPnQw_Lqds]






SPOILER ALERT!!!!! IN CAZ CA NU ATI CITIT CARTEA AR FI BINE SA NU CITITI POSTAREA.


Deci mi se pare mult mai bun decat primul film. Pare realizat mult mai bine si are o altfel de calitate. In schimb a doua carte mi-a placut cel mai putin din serie. Jumatate de carte ma tot intrebam cand o sa inceapa actiunea sau daca va exista asa ceva. Descria prea mult turul invingatorilor. Oricum ideea de quarter quel mi s-a parut geniala, desi am fost sceptica pana am terminat cartea. Imi tot ziceam: "Ce poate sa adauge mai mult de atat?" Sincer a fost interesanta ideea ceasului si Finnik e personajul meu preferat din toata seria. Este crush-ul meu fictiv ca sa zic asa *Adry stie* !!!!SPOILER PENTRU CEI CE NU AU CITIT ULTIMA CARTE!!!! si am ramas interzisa cand am aflat in a treia carte ca a murit. Am  plans efectiv,am pus cartea mai incolo si ma intrebam "De ce?De ce chiar el?". Chiar am plans si am lasat cartea o perioada. Eram heart-broken total. M-am suparat pe autoare fiindca imediat dupa ce a murit celelalte personaje nu au gandit nimic. Aproape nimic. Nu l-au plans mai deloc si e ca si cum nu ar fi existat. Deci imi venea sa arunc cartea cat colo. Parca nu a stia sa profite de subiectul cartii!!! SPIOILER END !!!! Ma rog,tot vreau sa fac o recenzie fiecarei carti fiindca am multe de zis.





Voi ce credeti despre trailer sau despre ce am mai zis eu pe aici?












7 comentarii:

  1. Heyy!Eu nu am văzut trailerul până să intru pe site-ul tău!Chiar că e OMG!Abia aşteeptt să văd filmull :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Trailerul e awesome. A fost o surpriza, nici nu stiam ca apare azi <3 Am auzit si de pe alte bloguri ca a doua carte nu e asa grozava, acum sper ca macar filmul sa fie bun. Te-am pupat >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place trailerul sigur o sa ma uit la film. Ai primit jurnalul de traznit 2?

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu! Sunt tare curioasa! :)Ce ma bucur sa te vad din nou Raisa! ^^

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu sper sa fie filmul bun. Cartea nu prea a fost asa ok si hmm...nu stiu la ce sa ma astept. Te pup si eu! ^^

    RăspundețiȘtergere
  6. Da l-am primit,dar nu am avut timp sa il deschid inca. Am o saptamana incarcata rau. O sa postez cat de curand raspunsurile tale.

    RăspundețiȘtergere
  7. te cred:( si eu am o saptamana fffff incarcata, si saptamana viitoare la fel va fi pt mine, insa verificam doar daca l-ai primit

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.