joi, 11 aprilie 2013


Heya! Am facut si o postare in engleza,dar vroiam sa am una special pentru romana.


In primul rand: Multumesc!!!! :)


Cand am vazut eram ceva de genul:




Ma asteptam sa vina cat de curand,dar azi nu :))


Vorbeam cu Denisa de dimineata ca va trebui sa fac un concurs cu aceasta ocazie si ca nu stiu cum si ce fel sa fac. Ca sa stiti,dimineata erau 96 si cand ma intorc de la film vad 101. :)) Ok!!!
Many hugs!


Am facut acest blog acum 2 luni si 19 zile. Nu ma asteptam sa creasca asa de repede si vreau sa va zic ca eram sceptica cand am inceput blogul. Nu stiu ce m-a impins,dar ma bucur ca am facut aceasta decizie. Aici am intalnit lume noua,o comunitate calduroasa care m-a primit cu bratele deschise. Nu aveam planuri serioase,dar post dupa post vroiam mai mult. Intr-o zi chiar imi doresc sa devina un blog mare si frumos.


Sper sa fiti tot aici cand o sa fie 1000 de followeri! :)


Sper sa ajung la acest nivel.





Aceata sunt eu. :D Imi place fotografia si m-am ocupat serios de ea si mai fac "sedinte foto" cu prietenele,daca imi cer. Planuiesc sa-mi deschid un blog unde sa imi arat "arta".







Asta sunt eu. Ce-i drept cam naspa in a doua poza,dar e singura recenta de cand m-am tuns.


V-am zis ca aveam de gand sa ma gandesc pentru un concurs,dar m-ati luat pe nepregatite.


Retin ca trebuie sa-l fac fiindca acum nu stiu ce sa fac.


Ma gandeam sa cer o sponsorizare sau un ajutor de la un autor. Nu stiu sigur...


Cei care aveti sponsorizari...imi spuneti si mie cum si ce fel ar trebui sa fac? Nu stiu deloc. O.o





Pueti sa-mi dati add pe mess sa vorbim: alexandra_b.n9715


Este cel personal,nu al blogului.


Daca nu vreti sa vorbim pe mess,trimiteti-mi pe hogof_hg@yahoo.com


Sau puteti lasa comentariu,desi eu am multe intrebari. :))





Inca o data multumesc. Iar nu pot sa dorm la noapte!


Apropo,multumesc tuturor celor care au comentat pentru Libris si nu numai. Daca vreti sa vedeti ce am scris si sa-mi lasati un gand,apasati pe imaginea Libris din dreapta. Orice sprijin conteaza.












Si cantecul de care sunt obsedata de dimineata. E de la un film care este super tare. Mie imi place foarte mult filmul. -Sucker Punch




[youtube http://www.youtube.com/watch?v=hvhDHJAbPg4]

12 comentarii:

  1. Oooo felicitariii! Si eu am vazut filmul <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari sis la mai multi ! , Esty asa fluffy :> Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! :*** La cat mai multi! ;))Ahh, ador prima poza :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Congrats! Pot sa iti fur aparatul? Multumesc!:)) E bine ca este inca vacanta, poti sa stai treaza toata noaptea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Braaaavo:* Îți meriți toți urmăritori ^.^ Să fim aici și la 1000:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitări pentru numărul atins într-o perioadă atât de scurtă!! ^^ La cât mai mulţi!

    RăspundețiȘtergere
  7. sper sa am si eu tot atatia urmaritori in curnad si schiar mai multi ;)pe la cat postezi a doua runda de provocari? ;;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Woaaaa,multumesc mult de tot de urari si toate cele! :* Ma bucur ca sunteti aici si iarasi nu mai dorm la noapte. :)) Cate zile in sir o sa o mai tin. Chiar sunt fericita si voi imi provocati acest sentiment.

    RăspundețiȘtergere
  9. Un pic mai incolo. Lucrez la post.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa stii ca am stat dar nu am auzit nici un sunet ciudat afara. :))My precious! :))

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.