miercuri, 10 aprilie 2013


Pai,buna,buna!


Hmmmm.....scriu fiindca nu stiu ce sa fac ca sa zic asa. :))


Am de gand sa postez curand argumentele mele in cadrul concursului,organizat de libraria Libris si am emotii. Stiu,iarasi nu dorm la noapte! Pai,acum ca mi-am adus aminte,as putea sa va arat ce am primit,desi nu e mare lucru.





Am cumparat Tudor Chirila - Exercitii de Echilibru


I received Burning Embers by Hannah Fielding. Thank you so much! I'll start to read it soon!




Well,cam asta e cu mine! :) Ne vedem mai incolo cu argumentele mele! :)

6 comentarii:

  1. Chiar mă înterb despre ce e vorba în ”Exerciții de echilibru”, fiindcă am văzut că o cumpără toată lumea :-?

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine o are jumatate de clasa. O.o Trebuia sa o iau si eu. Sunt postarile lui de pe blog,puse sub forma unei carti. Mie mi-a placut si ce scrie el pe blog si am zis sa cumpar cartea. Ne-a sugerat-o profa de romana,so am zis sa o iau. Am inceput un pic din ea si suna bine pana acum. ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. dragute cartile!! imi punety spune cand mai intrati pe mess ca sa va trimit pozele cu jurnalul meu trasnit??

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,eu sunt deja pe mess si o sa mai fiu o perioada. Intra sa mi le dai.

    RăspundețiȘtergere
  5. În mod suspect nu ştiam despre Exerciţii de echilibru. Interesantă ideea lui ^^.Burning Embers sună bine iar coperta este foarte frumoasă.Lectură plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi! Sunt putin sceptica despre Burning Embers,dar sper sa imi placa. :)

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.