Seria: Septimus Heap #2

Tradusa de: Irina Bojin
Editura: Corint

O puteti achizitiona de pe Libris:

Recenzia primei carti o gasiti:

[AICI]

A trecut un an de cand Septimus Heap si-a descoperit familia si adevarata sa chemare de vrajitor. Ca Ucenic al Vrajitorului NeObisnuit Marcia Overstrand, el invata minunata arta a Descantecelor, Vrajilor si a altor forme de Magie, in vreme ce Jenna se obisnuieste incet-incet cu viata de Printesa si se bucura de libertatea din Castel.

Si totusi, ceva sinistru se petrece. Marcia este urmarita in permanenta de o Umbra intunecata amenintatoare, iar fratele lui Septimus, Simon, pare sa doreasca o razbunare pe care nimeni nu o intelege. De ce mai pluteste in aer Magia Intunecata? Dand frau liber fanteziei, Angie Sage continua aventurile lui Septimus Heap cu bine cunoscutul ei umor si toate detaliile ingenioase pe care cititorii deja le-au indragit.

-Unii spun ca Alchimistul nu a sacrificat Amuleta Zborului. A pastrat-o pentru el. Era facuta din cel mai frumos aur care s-a gasit vreodata - din fire de aur tesute de Paianjenii din Aurum.

-Nu trebuie sa iei pasageri, se auzi vocea dezaprobatoare a Scribului Ermetic Sef. Arta Zborului nu e companie de taxiuri.

Cea de-a doua carte din seria Septimus Heap a fost interesanta, o noua intriga aparand dupa ce Baiatul 412 isi descopera familia si devine unceniul Vrajitorului NeObisnuit Marcia Overstand. Incet, incet descoperim noi lucruri despre personajele noastre simpatice, care inca sunt urmarite de ghinion. Personajul meu preferat din toata seria a fost Marcia datorita caracterului ei. Daca in prima cartea am intalnit o tipa cu pretentii,dar foarte puternica si care stie sa impuna respect,in Zborul am descoperit si latura ei mai sensibila care era ingrijorata pentru micul vrajitor, dar si pentru Printesa. Jenna a ramas inca o fata care trebuie protejata fiindca este destul de slaba in opinia mea, dar are si rabufniri unde isi arata caracterul puternic. In aceasta carte imi place ca aflam mai mult despre Nickyo, fratele Jennei si el fiind unul din preferatii mei. Mai pe scurt in aceasta carte s-au conturat mai bine personajele.

In schimb actiunea nu m-a dat pe spate. Simon care era manat de gelozie fata de Septimus o ia pe calea gresita lasandu-se manipulat. Ajunge sa faca lucruri rele familiei sale care pot pune in pericol si Castelul, micii luptatori trebuind sa treaca peste alte obstacole. Am zis ca nu m-a dat pe spate fiindca mi s-a parut ca a mers cam lent si nu a reusit sa pastreze suspansul cu care Sage ne-a obisnuit in prima carte,dar lucrurile se imbunatesc radical cu cea de-a treia carte din serie. Toate cartile sunt frumoase in felul lor si mi se pare una din cele mai reusite serii citite. Pot sa afirm ca am crescut cu ea asteptand carte dupa carte sa vad noile aventuri. Pentru fanii Harry Potter este un must read!

Rating:

Imi pare rau ca trebuie sa ii dau doar atat, dar urmatorele recenzii ale seriei vor fi mult mai bune, Sage imbunatatindu-si talentul. Acum a fost doar ok.

Ati citit seria,ce credeti?