joi, 25 aprilie 2013


Heya oameni! Ce bine e sa fiu aici din nou. Cu ultimele postari duceam dorul limbii romane sincer. :)


Ce mai faceti?Eu am teste peste teste si parca nu mai respir sau cand o fac ma odihnesc. Am inceput sa aud chestii ciudate noaptea si ma scol si  nu mai dorm bine. :)) Cred ca sunt prea obosita.


In fiecare dimineata sunt:




Vroiam sa-mi cer scuze si pentru absenta oarecum. Nu am prea comentat pe celelalte bloguri si inainte citeam macar chiar daca nu lasam comm,dar acum nici atat. :( Mi-e asa de dor. Planuiesc sa trec pe la voi sa recuperez ce am pierdut. Scuze. Nici in romana nu prea am tradus. La ultima recenzie nu am mai facut asta,dar lucrez la ea si sper ca astfel sa va inscrieti in concursul sponsorizat de autor.


 ----------------------------------


Acum ajutoul de care aveam nevoie era in legatura cu concursurile. As dori sa am si eu macar 20 de intrari ca sa nu trimit asa simplu la organizatoarei, altfel le inchid. De acum incolo cred ca nu mai fac cu Raffle concursurile astea. Voi cum preferati?


Uitati [AICI] concursurile. Sper sa va inscrieti,in special la cel cu cartea data de autor. :)







In rest ce mai ziceti? Inca sunt in stand-by cu concursul pentru 100 followers fiindca nu am ce sa dau momentan si habar nu am ce fac de paste. Bine ca blogul e inceput in februarie. Nu vreau sa ma gandesc la Craciun daca inca sunt asa. :))


Well,cum a fost saptamana voastra? O sa anunt cand fac update la recenzia "The Beholder" imediat ce fac traducerea! :) Si autorul se va bucura daca o sa fie participanti fiindca e o carte care merita citita. :D In curand un interviu unde o sa-l cunoasteti mai bine. :)





Aaaaa.....inainte sa inchei. 


Eu stau cu sufletul la gura cu Libris. Urmaresc pagina de facebook non-stop sa vad ce mai posteaza ei. Am vazut citatele care le-au postat si l-am vazut si pe al meu pe acolo. :) Oooo,gata!





Xena,a raportat! E randul vostru! :)

2 comentarii:

  1. Contează pe mine, mă voi înscrie la unele ! ^^

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ca am citit postarea ta si am verificat pe Libris,fiindca inscrierea mea nu era validata:(

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Blog Archive

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.