duminică, 26 mai 2013




Heya! Am revenit cu castigatorii concursului in sfarsit.


Punctajele au fost foarte stranse si stim ca toti ati depus mult efort si ne pare rau ca nu putem sa va premiem pe toti.


*tobele*




Premiul I


Rossy ^^


Felicitari! Ai castigat aceste chestii awesome din partea Gabrielei.


Trimite mail la: gaby11_98@yahoo.com 







Premiul II


Romina ^^


Bravo! Primesti aceasta carte care sper sa-ti placa.


Trimite datele aici: hogof_hg@yahoo.com







Premiul III


Ioana ^^


Felicitari! Ai castigat un set de ebook-uri pe care o sa ti le trimit.


Trimite mail ca sa am adresa la: hogof_hg@yahoo.com





Toti ati muncit mult si ati dat dovada de interes in acest concurs. Am vrea sa va premiem pe toti daca am putea. Speram ca v-ati distrat facand aceste provocari si ca o sa mai participati la concursurile organizate pe blogurile noastre. Am decis sa acordam un premiu special unuei persoane care a dat dovada de un interes profund fata de concursul nostru. Acesta va fi contactat curand,intrucat inca deliberam.





Nu ne asteptam la un numar asa de mare de participanti si ne bucuram ca am fost sustinute fara nici un fel de sponsorizari. Va mai asteptam! :)

2 comentarii:

  1. Multumesc mult ! A fost superb concursul !Chiar vroiam sa-mi iau seria asta !:xFelicitari tuturor ! A fost o onoare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari tuturor! Si fetelor, mai faceti un asemenea concurs, :-). Jurnalul meu este The neverending journal asa ca el este deschis la provocari la infinit:-) :-)

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.