duminică, 5 mai 2013


Heya sau mai bine zis "Hristos a inviat"!


Sa aveti un paste cu tot felul de bunatati si plin de fericire!




Eu in luna asta nu prea o sa postez fiindca am mult de invatat! :(


Abia astept vacanta and LIBERTY!


So,scuze si pentru concursuri. Am vrut sa organizez unul azi,dar nu prea vad lume pe aici pe blog asa ca m-am razgandit. Oricum,toti suntem destul de ocupati! Abia astept vara!


De Paste am primit o multime de carti. Doua cuvinte: Cassandra Clare


O sa fac un post unde va arat minunile.


Am facut un design nou fiindca ma plictisisem(din nou) de cel vechi. Sper sa-l tin mai mult pe acesta fiindca chiar imi place. :D Ce credeti?


Scuze ca nu am intrat la voi pe blog. Am tot zis sa dau o raita prin toate blogurile,dar nici de mini-vacanta nu ma pot bucura! Asta e....


Ma tot paste gandul sa-mi incep un vlog,nu stiu de ce,dar mi se pare ciudat si nu stiu nici programe de editare... Ma mai gandesc!


Hugs si Paste Fericit!

8 comentarii:

  1. Paste fericit!:) Imi place desing-ul:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevărat a înviat!Genial design-ul,bravoo!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. sarbatori fericite! imi place noul design! ai primit emailurile mele cu rezolvarile?

    RăspundețiȘtergere
  4. Adevărat a înviat :)!Drăguţ design-ul.. şi eu mă plictiseam şi am făcut unul nou ;)).

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevarat a inviat! Noul design este in ton cu primvara/vara, asadar imi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da,dar nu am mai avut timp sa postez.

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.