marți, 16 iulie 2013
Heya! Din cate vedeti, un nou inceput aici, pe Wordpress. Aproape m-am obisnuit cu el si cum sa-l folosesc, desi designul e atat de limitat. >.< Incerc sa scot ce e mai bun. Sper sa mai treceti pe aici si sa ma urmariti. Pe sidebar o sa puteti sa ma urmariti prin mai multe metode decat cele care le aveam pe blogspot. Prin email.Prin RSS. Prin Bloglovin'. Prin Feedly - asta e nou si pentru mine fiind un fel de Bloglovin, dar mult mai aranjat si mai dragut si e usor sa navighezi pe el chiar daca ai tableta sau smartphone.

     Am facut o noua pagina de facebook fiindca mai am un blog cu lucruri interesate, opinii despre viata preluand un nume de la un fost blog care l-am avut, dar l-am sters ---> Hemoragie de Vorbe. Deoarece imi place fotografia am facut un site dedicat pasiunii mele, unde imi expun fotografiile facute de mine ---> Frozen time. Asa am facut pagina Hogof la tastatura (link sidebar). As aprecia mult daca m-ati sustine cu un like. Caut si o admina, macar temporar si poate sa isi promoveze si ea blogul prin intermediul ei. Momentan nu am postat mai nimic fiindca nu are cine sa vada. Daca vad cateva like-uri o sa incep sa postez, fiindca vreau sa fie si cu imagini si alte lucruri, nu doar sa-mi promovez site-urile.

Ma puteti gasi si pe Twitter, desi am cam avut probleme cu el fiindca m-au tot bagat la spam din greseala si pana rezolvam treceau cateva zile de fiecare data...  Mda,cam asta ar fi de clarificat cu ce mai este nou. In rest, sper sa continue bine. O sa incerc sa postez mai des si sa fiu mai activa. Asa sper sa mai vina din urmaritorii care ii aveam. Daca ma aveti in blogroll, va rog sa schimbati linkul cu Books and Coffee cu cel actual. Blogul o sa fie si in romana si in engleza, ca si celalalt.

Acum ca am terminat cu partea administrativa, ca sa zic asa :)), voi ce mai faceti? Cum e in vacanta? Eu citesc de zor cartile care mi le-a dat profa de romana, chiar daca nu sunt prea incantatoare. Am citit un ebook primit de la un autor acum ceva timp si am devorat-o aproape pe toata intr-o zi. Mai am cateva pagini si este absolut geniala. Abia astept sa-i fac recenzia. Ma intreb daca mai stiu sa fac una.

Hugs! O sa incerc sa dau pe la voi azi sau maine ca sa vad ce se mai intampla! O sa dau start-ul unui concurs curand, asa ca stati aproape. :D

5 comentarii:

  1. Multumesc! :) Sper sa intalnesc o comunitate la fel de prietenoasa ca pe blogspot.

    RăspundețiȘtergere
  2. Spor la postat pe noul blog! Auzisem și eu de ceea ce face Blogger, nu doar în ultimele zile, ci de mai mult timp, și consider că ai făcut o alegere bună. Mai bine așa decât să stai cu teamă. Probabil că voi face și eu acest pas în viitor, deși nu știu când anume.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mersi! Sincer,nu stiu cum o sa mearga,dar prefer sa nu mai am aceasta teama. Te asteptam pe Wordpress cand te hotarasti! :D

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.