joi, 18 iulie 2013

maybe banner22Provocare initiata de Blogul Carti Alese in parteneriat cu Blogul Amina Black.
Provocarea isi propune sa incurajeze oamenii spre lectura, promovand editurile si cartile publicate de editurile romanesti.

Azi am intrat in biblioteca bunicii si am gasit foarte multe carti vechi care acum au fost reeditate. Prin rubrica vreau sa fac o paralela intre editiile care le detin eu si cele actuale.
Eu detin editia din 1984. Sincer imi place mai mult a mea fata de cea actuala. :D

catsv34


Titlu: Anonima de miercuri
Autor: Rodica Ojog-Braşoveanu
Anul publicarii: 1984(prima editie)
Nr. pagini: 352
Editura: Nemira

Dupa ce a fost amnistiata, Melania Lupu si-a reluat existenta obisnuita, garsoniera din strada Toamnei si tabieturile. Iar în ziua când l-a recuperat pe Mirciulica, gazduit provizoriu la niste prieteni, batrâna a avut sentimentul ca viata e într-adevar frumoasa.

Acum se simte tânara, gata sa înfrunte viitorul, nu încearca complexul detinutului proaspat eliberat, considerând cu seninatate anul petrecut în "pensiunea aceea dragalasa" interesant si instructiv.

4 comentarii:

  1. Foaaarte interesanta ideea! Pot sa o preiau si eu, pentru o singura postare in cadrul provocarii? :D (te specific si pe tine ;)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur,nu-i problema. Ma bucur ca iti place. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. E superba aceasta provocare. Coperta editiei vechi ma atrage ceva mai tare. Uite o nominalizare: http://oanabooks.wordpress.com/2013/07/18/shine-on-award/

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru nominalizare. >:D<

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.