miercuri, 7 august 2013
Hello! Da, inca mai traiesc desi nu am mai fost activa. Am lene acuta momentan si nu m-am mai ocupat de nici un blog. Trebuie sa-mi vina cheful. M-am inscris la mai multe book blitz-uri si altele, dar nu am mai postat de lene. Incerc sa-mi revin cat mai repede. Am atatea carti carora sa le fac recenzie. Off, daca exista o cura pentru boala asta va rog sa-mi ziceti. Sunt un pacient intr-o stare mai grava. :))

Incerc sa revin si data viitoare cu o recenzie sper. :d Have a nice summer!

2 comentarii:

  1. Și eu pățesc așa! Cumva, în timpul școlii, reușeam să ne mobilizăm și să utilizăm eficient puținele ore disponibile. Acum avem prea mult timp și poate asta ne face rău. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact. Atunci imi programam timpul, postarile aveam grija sa fie gata, acum... Zic hai ca fac maine, lasa maine si tot asa...

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.