miercuri, 29 ianuarie 2014
     Buna dragilor! Mi-a fost asa dor de voi! Nu-mi vine nici mie sa cred, dar am revenit. Dupa decizia de a ma muta pe wordpress, dupa cateva posturi am renuntat. Ma adaptam foarte greu si nu mai aveam placerea aia de a scrie pe blog, simteam mai mult un fel de obligatie. Acum m-am intors la Books and Coffee si ma simt mult mai bine. Am atat de multe carti de recenzat si opinii care vreau sa le impartsesc cu voi. Nu stiu ce sa fac prima data. :)) I missed you and this community! Planuiesc o serie de concursuri cat de curand si topicuri si multe surprize!
     A trecut si vara foarte repede si acum ca sunt clasa a 10-a ma simt minunat. Mi-am marit foarte mult grupul de prieteni, radem si ne distram in fiecare weekend. Cam asta a fost cu viata mea. Acum o sa revin cu forte noi, dupa o pauza foarte lunga. Momentan posturile sunt cam incurcate din cauza tranzitiei wordpress->blogger si o sa dureze ceva pana le fixez pe toate. Sorry! Pe langa pasiunea pentru carti am o pasiune pentru fotografii. Va invit sa aruncati un ochi si pe site-ul meu de fotografie, eventual un like la pagina ar fi binevenit. :D (link)
     Pana la urmatorul post, Chao! :D

2 comentarii:

  1. Bine ai revenit, si eu sunt in clasa a 10a e destul de greu, nu mai am acelasi timp pe care l-am avut pana acum dar asta este. P.S.:Te invit sa imi vizitezi blogul (http://booksormovie.blogspot.ro/) si daca iti place sa te abonezi :D Multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Why not leave a comment? ^^

Followers

Stay updated here

Follow by Email

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Pick of the week

Pick of the week

Rating

1/5 Not worthy

2/5 Not for me

3/5 Good

4/5 Thrilling

5/5 Awesome!

Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *

Popular Posts

Award :)

Award :)

I like

Photobucket
Un produs Blogger.